تازه های پلیسی استان فارس
امروز صبح فردی که متهم به 9 تجاوز به عنف بود در شیراز در ملأ عام اعدام شد./در طرح جمع آوری قلیان در شیراز 2 باغ مخصوص عرضه قلیان پلمپ شد./نوه معتادی که از خانه پدر بزرگ دزدی می کرد و آخر هم او را کشت
کد خبر: ۴۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ 31 May 2015

اعدام در ملأ عام در میانرود شیراز

معاون دادستان شیراز صبح یکشنبه در حاشیه اعدام این مجرم در جمع خبرنگاران گفت: این مجرم حوالی سالهای ۹۰ مبادرت به هشت فقره تجاوز به عنف در شهر شیراز کرده بود.

اصغر بلارکی گفت: مجرم مذکور پس از دستگیری در شعبه چهار دادگاه کیفری فارس به اعدام محکوم شد.

این حکم صبحگاه امروز در میدان قهرمانان در شهرک میانرود شیراز اجرا شد.

طرح جمع آوری قلیان در شیراز

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز در تشریح جزئیات این خبر گفت: اجرای طرح انتظامی هفته بدون دخانیات و همچنین طرح توقیف موتورسیکلت‌سواران متخلف به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در نتیجه اجرای این طرح 409 قلیان با متعلقات مربوطه جمع‌آوری و دو باغ که در این راستا فعالیت می‌کردند، پلمب شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اجرای طرح برخورد با موتورسیکلت‌سواران متخلف نیز مأموران انتظامی این فرماندهی 512 موتورسیکلت فاقد مدارک و هفت خودرو متخلف را توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

وی با اشاره به دستگیری هفت متهم در این عملیات، افزود: اجرای این طرح‌ها به‌صورت مستمر در شهر شیراز ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق تلفن 110 پلیس را در جریان قرار دهند.

نوه معتادی که پدربزرگش را کشت!

سرهنگ یوسف ملك زاده فرمانده انتظامی شهرستان جهرم استان فارس گفت: در اواخر سال گذشته ماموران پلیس از مرگ مشكوك مرد سالخورده ای در یکی از روستاهای اطراف شهر جهرم مطلع شدند و موضوع در دستور کار اكیپ ویژه ای از ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در صحنه قتل ، در بررسی های اولیه با پیكر بی جان مردی 75 ساله ای به نام "ب-ق" كه آثار جراحت و سوختگی در بدنش مشهود بود، مواجه شدند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح كرد: در ادامه تحقیقات در خصوص علل و انگیزه قتل با توجه به شواهد و قرائن موجود به نوه 38 ساله این مرد كه از محل متواری شده بود ،‌مظنون شدند.

سرهنگ ملك زاده بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از یك سری تحقیقات میدانی محل اختفای مظنون را شناسایی و او را در اقدامی ضربتی دستگیر كردند.

وی افزود : متهم به قتل در بازجویی اولیه در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب به جرمی شد كه در مواجهه با ادله و مستندات موجود ، لب به اعتراف گشوده و به قتل پدر بزرگ خود اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان جهرم خاطر نشان كرد: قاتل در بازجویی های به عمل آمده اظهار داشت، به دلیل اعتیاد و نیاز شدید مالی جهت تهیه مواد مخدر، از اعتماد پدربزرگم سوء استفاده می كردم و وسایل منزلش را سرقت می كردم که در روز حادثه پس از یك مشاجره لفظی از روی خشم و عصبانیت ، با میله آهنی به سرش كوبیدم و متوجه شدم تحركی ندارد که در همین هنگام با افتادن بخاری نفتی، اتاق پدربزرگم دچار آتش سوزی شد كه بلافاصله محل را ترك و متواری شدم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
غم انگیز و تاسف بار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار