مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهید"محسن عبدلی" پس از 31 سال تفحص شد، گفت: مراسم تشییع پیکر این شهد والامقام فردا در شهرستان سنقر و کلیایی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۱۸۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 04 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس حجت‌الاسلام هادی عسگری، گفت: پیکر مطهر تازه‌ تفحص شده شهید والامقام محسن عبدلی امروز ساعت 9 صبح از میدان سپاه پاسداران سنقر و کلیایی به سمت حرم متبرک امامزاده احمد(ع) در این شهرستان تشییع می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید تازه تفحص مورخ 14 اردیبهشت ساعت 9 صبح با حضور مردم ولایت‌مدار و شهید پرور استان به همراه جمعی از مسؤولان انجام می‌گیرد.

این مسؤول با اشاره به اینکه استان کرمانشاه در دفاع از آرمان‌های انقلاب و حراست از ارزش‌های نظام رشادت‌های بسیاری انجام داده است، یادآور شد: پیکر مقدس این شهید والامقام پس از 31 سال تفحص شده که فردا در کنار دیگر یاران شهید خود در گلزار شهدا آرام می‌گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید استان کرمانشاه اظهار داشت: شهید والامقام "محسن عبدلی" در تاریخ سوم بهمن ماه سال 1365 در منطقه سومار به درجه رفیع شهادت نائل شد که پس از گذشت 31 سال از دوران دفاع مقدس، به زادگاهش در شهرستان سنقروکلیایی می آید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار