کد خبر: ۴۲۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶ 01 June 2015
معاون فنی و عمرانی فرماندار کرج گفت: پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اولویت برنامه‌های فرمانداری کرج است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ محمدصادق تله کوظهر امروز در  جلسه پیشگیری، مقابله و ساماندهی ساخت و سازهای غیرمجاز در کرج گفت: دستگاه‌های ذیربط موظف بر رسیدگی به این مهم هستند و با متخلفان در این زمینه برخورد کنند.
وی با اشاره به نقش مهم گشت‌های کنترل و نظارت در مقابله با تخلفات ساخت و ساز غیرمجاز تصریح کرد: گشت‌های نظارتی باید پیشگیری را در دستور کار قرار دهند، از ایجاد ساخت و سازهای غیرمجاز جلوگیری نمایند و با مسئولیت بیشتری نسبت به ارائه گزارش تخلفات ساخت و ساز عمل کنند.
این مسئول درباره برخورد با تخلفات ساخت و ساز افزود: دولت با همکاری قوه قضاییه برای مقابله با متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز عزم جدی دارد و نسبت به اجرای قانون با هیچکس تعارف نداریم.
معاون فرماندار کرج در ادامه به ضرورت قانون‌مداری شوراهای اسلامی تاکید کرده و گفت: هرگونه ساخت و ساز در زمین‌های خارج از بافت روستاها باید توسط دهیاری‌ها و اعضای شوراهای اسلامی مربوطه به دستگاه‌های ذیربط گزارش شود تا اقدامات لازم صورت پذیرد.
وی افزود: همچنین ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه‌ها، اراضی منابع طبیعی و جهاد کشاورزی و حریم شهرها باید توسط دستگاه‌های ذیربط نظارت شود.
تله‌کو اضافه کرد: برای موثرتر بودن روند پیشگیری، بازنگری طرح‌های تفصیلی در روند مقابله با تخلفات نقش مهمی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار