فرماندار شهرستان هرسین گفت: حدود دو هزار نفر مجری برگزاری انتخابات در این شهرستان هستند.
کد خبر: ۴۲۳۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰ 14 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،امیر شاه‌آبادی ، با بیان اینکه حدود دو هزار نفر در این شهرستان برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای شهر و روستا را برعهده دارند، گفت: 104 شعبه اخذ رای برای این دوره انتخابات در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از مجموع شعب در نظر گرفته شده شهرستان، 44 شعبه ثابت در شهر هرسین، 9 شعبه ثابت در شهر بیستون و مابقی شعبات سیار هستند که عمدتا در سطح روستاها خواهند بود.

شاه‌آبادی تعداد کاندیداهای شوراهای شهر و روستای شهرستان هرسین را 437 نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد 29 نفر در شهر هرسین، 18 نفر در شهر بیستون و مابقی در روستاهای شهرستان کاندیدا شده‌اند.

فرماندار هرسین با اشاره به آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، گفت: اقدامات بسیار خوبی در بحث تامین امنیت انتخابات صورت گرفته و تمام پیش بینی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

وی افزود: جلسات توجیهی نیز با حضور کاندیداهای شوراها برگزار شده و تمام مجریان برگزاری انتخابات نیز آموزش دیده‌اند.

شاه‌آبادی با بیان اینکه شهرستان هرسین تجربه برگزاری یازده دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهار دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را دارد، گفت: خوشبختانه این تجارب دوره به دوره افزایش یافته و با بهره‌گیری از آنها در این دوره مهیای برگزاری انتخاباتی شکوهمند همچون دوره‌های گذشته هستیم.

وی بر لزوم مشارکت مردم در انتخابات تاکید کرد و افزود: انتخابات ریاست جمهوری بسیار حائز اهمیت است، اما انتخابات شورای شهر نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که این انتخاب نتیجه مستقیم بر وضعیت مردم آن منطقه می‌گذارد و لذا باید افراد در انتخاب کاندیداهای اصلح دقت کنند.

شاه‌آبادی با انتقاد از انتخاب‌های قومی و قبیله‌ای، گفت: مردم باید بدانند در نهایت آنکه از انتخاب بد متضرر می‌شود خودشان هستند و باید قوم و قبیله را کنار گذاشته و تنها به فرد اصلح رای بدهند.

وی در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت آن نیز اشاره کرد و افزود: این انتخابات تاثیر مستقیمی در سرنوشت کشور خواهد داشت و مردم  باید با مطالعه در گذشته و سابقه اجرایی کاندیداها و عملکرد او و نیز برنامه‌هایی که ارائه می‌دهند، انتخاب اصلح را انجام دهند و احساسی تصمیم نگیرند. 

به گفته فرماندار هرسین میزان مشارکت مردم این شهرستان در دوره گذشته انتخابات ریاست جمهوری بیش از 75 درصد بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار