با حضور معاون وزیر فرهنگ انجام شد
مرادخانی در ادامه سخنان خود به اقدامات عمرانی در وزارت فرهنگ اشاره کرد و گفت: اعتبارات عمرانی این وزارتخانه حدود 700 میلیارد تومان است.
کد خبر: ۴۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹ 01 June 2015
به گزارش تابناک – البرز: نخستین هنرستان هنرهای زیبای دختران کرج امروز با حضور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان البرز افتتاح شد.
در این مراسم علی مرادخانی طی سخنانی اظهار کرد: توسعه مراکز فرهنگی در استان‌های مختلف کشور و ارائه خدمات فرهنگی یکی از مهمترین مسائلی است که مدیران فرهنگ و ارشاد استان‌ها باید بیش از پیش مدنظر داشته باشند.
وی ادامه داد: البته برای توسعه و ارتقای مراکز فرهنگی تنها نمی‌توانیم به بخش دولتی اکتفا کنیم، بلکه حضور بخش خصوصی برای ارتقا و رشد این مراکز از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است.
این مسئول با بیان اینکه باید انتظارات در بخش فرهنگی و هنری شناسایی شود و براساس نیازها فعالیت‌های فرهنگی و هنری صورت گیرد، افزود: با شناخت کامل در این زمینه می‌توانیم مسیر توسعه امور فرهنگی و هنری را در کشور فراهم کنیم.
مرادخانی یکی از استان‌هایی که زیرساخت فرهنگی نامتناسبی دارد را استان البرز عنوان کرد و ادامه داد: باید با اقدامات و تمهیدات لازم کمبودها و مشکلات را در این زمینه مرتفع کرد.
معاون وزیر ارشاد بیان داشت: متأسفانه هم‌اکنون در این استان در بخش فرهنگی و هنری شاهد عقب‌ماندگی‌هایی هستیم که باید با حمایت‌های لازم و به کارگیری توان بخش خصوصی در این زمینه شاهد رشد باشیم.
مرادخانی در ادامه سخنان خود به اقدامات عمرانی در این وزارتخانه اشاره کرد و گفت: اعتبارات عمرانی این وزارتخانه حدود 700 میلیارد تومان است.
به گفته وی این مبلغ برای انجام خدمات عمرانی در سطح کلان از مبلغ  اعتبارات یکی از معاونت‌های شهری شهرداری کمتر است.
وی با اعلام اینکه استان البرز دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در زمینه توسعه امور فرهنگی و هنری است، افزود: با استفاده از این ظرفیت‌ها می‌توانیم جبران عقب‌ماندگی‌ها در این بخش را انجام دهیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار