نماینده سابق یاسوج در مجلس شورای اسلامی گفت:اول دولت باید همدل و هم‌زبان باشد چراکه امکانات در اختیارش است و ملت این همدلی را پاسخ دهد و اگر از سوی دولت همدلی و هم‌زبانی صورت نگیرد از مردم توقع هیچ‌گونه همدلی نباید داشت./ مشکلات اقتصادی ریشه در تحریم‌ها ندارد و یک مشکل ساختاری است و تا زمانی که الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت عملی نشود اتفاقی نخواهد افتاد.
کد خبر: ۴۲۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 02 June 2015

تابناک فارس:

ستار هدایت‌خواه صبح امروز در جمع دانشجویان انقلابی و متحصنین در دانشگاه شیراز اظهار داشت: گاهی برخی اینطور القا می‌کنند که ما به خاطر مردم این امتیازات در مذاکرات را می‌دهیم که باید برای جامعه روشنگری شود.

وی افزود: با چنگ و دندان هم که شده باید این استقلال را حفظ کنیم چراکه برای به دست آوردن آن هزینه‌های بسیاری داده‌ایم و امروز نیز باید هزینه ‌دهیم.

نماینده پیشین مردم یاسوج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: انتظار می‌رفت با توجه به نام‌گذاری امسال، همدلی بیشتری با دانشجویان و ملت داشته باشند و فضا را برای دیدگاه‌های مختلف باز می‌گذاشتند که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

هدایتخواه ادامه داد: اول دولت باید همدل و هم‌زبان باشد چراکه امکانات در اختیارش است و ملت این همدلی را پاسخ دهد و اگر از سوی دولت همدلی و هم‌زبانی صورت نگیرد از مردم توقع هیچ‌گونه همدلی نباید داشت.

وی بیان داشت: حرکت دانشجویان دانشگاه‌های جنوب کشور در مورد تحصن در مسجد دانشگاه شیراز قابل تشکر بوده و این تحصن ملازمت در راه ولی زمان و نه افراط‌ و تفریط است.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: بر اساس مباحث دینی محور اصلی همدلی و هم‌زبانی ولایت فقیه است و اگر قرار باشد امسال همدلی و هم‌زبانی تحقق پیدا کند همگی باید گوش‌به‌فرمان ولایت فقیه باشند.

هدایت‌خواه با بیان اینکه ضرورت انرژی هسته‌ای حفظ استقلال است ادامه داد: انرژی هسته‌ای برای هر کشوری فناوری است و هر کشوری این فناوری را نداشته باشد عقب‌ مانده محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی می‌گویند که عرصه دیپلماسی، عرصه‌ ارائه مبانی ایدئولوژیک نیست و نباید روی آن‌ها تاکید کرد که پاسخ این گونه سخنان این‌ بوده که آیا طرف مقابل یعنی آمریکا نیز همین طور است.

نماینده پیشین مردم یاسوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امام اعلام کرد ما ارباب نمی‌خواهیم و رب ما فقط خداست و آن‌ها نیز تلاش کردند که این حرف سربلند نکند اما کرد.

هدایت‌خواه بیان کرد: در مورد برخورد با آمریکا آخرین سند از حرف‌های امام، وصیتنامه ایشان است نه این که برخی‌ها با خواب و خاطره تعریف کنند که امام در اواخر عمر تغییر دیدگاه داده‌اند و کافی است متن وصیتنامه امام را مرور کنیم.

وی افزود: مشکلات اقتصادی ریشه در تحریم‌ها ندارد و یک مشکل ساختاری است و تا زمانی که الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت عملی نشود اتفاقی نخواهد افتاد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار