استاندار قزوین گفت: براساس آمارها سال گذشته ۸۵ مدال قهرمانی فراملی توسط ورزشکاران استان قزوین در رشته‌های مختلف کسب شد که این مهم توانایی و استعداد ویژه ورزشکاران قزوینی را نشان می‌دهد.
کد خبر: ۴۳۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 31 May 2017
فریدون همتی پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت رشته‌های ورزشی که در دفتر استاندار برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه استان قزوین در زمینه ورزش‌های قهرمانی ظرفیت ویژه‌ای دارد که از این پتانسیل باید استفاده بهینه شود.

وی بیان کرد: حمایت و تشویق ورزشکاران در رشته‌‌های مختلف امری مهم و اساسی بوده که باید در اولویت قرار گیرد.

استاندار قزوین ادامه داد: براساس آمارها سال گذشته 85 مدال قهرمانی فراملی توسط ورزشکاران استان قزوین در رشته‌های مختلف کسب شد که این مهم توانایی و استعداد ویژه ورزشکاران قزوینی را نشان می‌دهد که نیازمند حمایت است.

همتی گفت: تقویت حوزه ورزش در مدارس و دانشگاه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد چراکه علاوه بر سلامت جسمی، بر سلامت روحی افراد نیز اثرگذار بوده و در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش دارد که مسئولان مربوط باید اهتمام ویژه‌ای نسبت به این مهم داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: 2 تیم سپهر الکتریک در لیگ برتر والیبال و تیم کاسپین در لیگ دسته دوم فوتبال در استان قزوین ظرفیت ویژه‌ای برای استان بوده که نیازمند برنامه‌ریزی و حمایت جدی از سوی مسئولان مربوط است.

استاندار قزوین تصریح کرد: ساماندهی تیم فوتبال کاسپین در اولویت بوده که در جهت تحقق این مهم این تیم به شهرداری قزوین واگذار می‌شود تا شاهد پیشرفت و مدیریت مطلوب این تیم باشیم.

همتی بر اختصاص ورزش در اوقات فراغت نوجوانان و جوانان تاکید کرد و گفت: تخصیص منابع مالی به ورزش از محل یک درصد بودجه دستگاه‌های اجرایی در دستور کار است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار