عضو اسبق کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:
عضو اسبق کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت روحانی در رونق اقتصادی خیلی موفق نبوده است و دولت دوازدهم باید به‌سرعت وارد عمل شود؛ چراکه مردم انتظار دارند وعده‌ها عملی شود.
کد خبر: ۴۳۴۱۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲ 01 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره لزوم تحقق وعده‌های دولت اظهار کرد: وعده‌هایی که رئیس‌جمهور در جریان انتخابات داده است، توقعاتی را در کشور بین مردم و حماسه‌آفرین انتخابات ایران اسلامی ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: ملت ایران در ۲۹ اردیبهشت‌ماه پای صندوق‌های رأی آمدند و در حمایت از مقام معظم رهبری، نظام اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا حاضر حرکت کردند و الآن دیگر نوبت دولت است که برای تحقق وعده‌هایش وارد میدان عمل شود.

این دارنده دکترای اقتصاد شهری و منطقه‌ایبا تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم در راستای اقدام عملی و تحقق‌بخشی به وعده‌های خود و پاسخ به مطالبات مردم باید زودتر دست‌ به‌ کار شود، افزود: باید نهایت استفاده را از فرصت‌ها برد.

قادری با اشاره به اینکه گذر زمان برای دولت کنتور می‌اندازد، تصریح کرد: دولت دوازدهم باید سریعاً وارد عمل شود.

وی با بیان اینکه دولت روحانی در چهار سال گذشته در بحث رونق اقتصادی در کشور خیلی موفق نبوده است، اضافه کرد: باید تلاش بیشتری در چهار سال دوم در دولت دوازدهم انجام شود.

عضو اسبق کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با تأکید بر اینکه دولت دوازدهم نباید خیلی درگیر مسائل سیاسی به‌خصوص امور حاشیه‌ای شود، تصریح کرد: دولت با زیرکی باید از ورود به حاشیه‌ها اجتناب کند و دنبال حل مشکلات مردم باشد.

قادری با اشاره به اینکه فشارهای خارجی در قالب تحریم‌های ناجوانمردانه علیه نظام جمهوری اسلامی ایران بیشتر خواهد شد، افزود: نیاز است برای مقابله با این جریان بر اقتصاد مقاومتی تکیه شود و نگاهش در رفع مشکلات کشور در راستای رونق اقتصادی به ظرفیت‌های داخلی باشد.

وی ادامه داد: اگر نگاه رئیس‌جمهور در دولت دوازدهم به ظرفیت‌های داخل کشور معطوف شود، تأثیرات فشارهای بیرونی و تحریم‌ها بر کشور کاهش پیدا می‌کند.

عضو اسبق کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه اگر رئیس‌جمهور و مجموعه دولت درگیر مسائل حاشیه‌ای شوند و تمام‌وقت خود را بر مسائل خارجی بگذارند مشکلی حل نخواهد شد، اظهار کرد: با این نگاه نمی‌توان انتظارات را برآورده کرد و یأس مردم را شاهد خواهیم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار