معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کهگیلویه و بویراحمد : با هدف دانش افزایی، توانمندسازی و بروزرسانی دانش شاغلین صنایع دستی با هدف رشد، بهبود کسب و کار هنرمندان و صنعتگران هنرهای سنتی و صنایع دستی دوره های آموزشی برگزار شد.
کد خبر: ۴۳۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸ 01 June 2017
معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره آموزشی شاغلین صنایع‌دستی استان خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، پریسا راد افزود: این دوره با استقبال هنرمندان و فعالین صنایع دستی صبح امروز 11خردادماه 96 در سالن اجتماعات محیط زیست استان برگزار شد.
 
 برگزاری دوره آموزشی شاغلین صنایع‌دستی کهگیلویه وبویراحمد + تصاویر

وی با اشاره به نقش آموزش در تولیدات صنایع دستی اظهار کرد: با هدف دانش افزایی، توانمندسازی و بروزرسانی دانش شاغلین صنایع دستی با هدف رشد، بهبود کسب و کار هنرمندان و صنعتگران هنرهای سنتی و صنایع دستی اقدام به برپایی دوره های آموزشی کردیم.

معاون صنایع دستی و هنر های سنتی استان تعداد شرکت کنندگان در این دوره را بیش از 80 نفر عنوان کرد و افزود: هنرمندان تمام شهرستانهای استان در این دوره آموزشی حضور داشتند.

وی یاد آورشد: معرفی هنرمندان حوزه صنایع دستی به بانک جهت اخذ تسهیلات و بیمه کردن این هنرمندان از برنامه های حمایتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است.

راد در ادامه تصریح کرد: برای توسعه و احیاء صنایع دستی وکاربردی کردن، به روز شدن نوع تولیدات وکیفیت بالای آن برای دوام و قوام هنرهای دستی و سنتی، تلاش در ایجاد اشتغال همراه با تأثیرگذاری مثبت در روستا ها، رونق بازار فروش بهتر صنایع دستی، کمک به اقتصاد خانواده ها و توسعه استان برنامه های در خور توجهی را در دست اقدام داریم.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار