کد خبر: ۴۳۵۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸ 05 June 2015
به گزارش دولت بهار به نقل از فارس، اجرایی شدن طرح دریا از اول خردادماه امسال در سواحل مازندران آغاز شد و ناجیان غریق تمام تلاش خود را برای نجات جان مسافران و گردشگران به‌کار بسته‌اند، تا امسال با کمترین آمار غریق مواجه شوند؛ از روز گذشته تا به‌حال دو نفر در فریدونکنار، یک نفر در عباس‎آباد و یک نفر هم در نوشهر در دام بی‎احتیاطی خود گرفتار شدند و جان خود را در دریای مازندران از دست دادند.

سخنگوی اورژانس مازندران، امروز در گفت‌وگو با فارس، از برخورد جت‌اسکی در خط آبی محمودآباد با سر یک خانم 25 ساله اهل اصفهان خبر داد و گفت: بعد از انجام اقدامات اولیه توسط امدادگران، مصدوم به بیمارستان منتقل شد.

ذکریا اشک‌پور، همچنین از نجات فرهاد محمدی 24 ساله اهل زنجان خبر داد و بیان کرد: با اقدامات غریق نجات و اورژانس این جوان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
میرزایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۷
بهتر است همه جت اسکی ها جمع آوری شود چرا که با مانور و ویراژ دادن در نزدیکی سواحل خزر جان مردم وشناگران در خطرمی باشد و برای خود من هم این اتفاق میافتاد و همینطور جهت اجاره هیچ نظارتی از بابت نرخ اجاره ویا قانونی جهت مسیر دریایی گردشگران وجود ندارد ودر جایی که مردم درحال شنا هستند ویراژ می دهند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار