مدیر کمیته امداد امام خمینی در ملایر اجرای طرح همیان مولا (اهدای سبد غذایی به خانواده های نیازمند) را از دیگر برنامه‌های در حال اجرا در ماه مبارک رمضان در ملایر برشمرد و افزود: تعداد ۳۰۰ مورد سبد غذایی با سرکشی خیران، مسئولان از خانواده‌های مددجویان زیرپوشش در قالب طرح مفتاح‌الجنه خانواده‌های زیرپوشش اهدا می‌شود.
کد خبر: ۴۳۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 06 June 2017
مدیر کمیته امداد ملایر از اجرای برنامه دیدار حامیان با ایتام زیر پوشش این نهاد برای نخستین بارباعنوان طرح «شوق دیدار» همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس؛ علی کولیوند با اشاره به اینکه همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های مختلفی توسط کمیته امداد ملایر در حال انجام است اظهار کرد: در ماه رمضان امسال 20 هزار نفر از نیازمندان و افراد زیر پوشش کمیته امداد ملایر به همت خیران و نیکوکاران اطعام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه رمضان تا کنون بیش از 7 هزار نفر از نیازمندان زیر پوشش این نهاد اطعام شده‌اند گفت: اطعام‌دهی تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی در ملایر اجرای طرح همیان مولا (اهدای سبد غذایی به خانوادهای نیازمند) را از دیگر برنامه‌های در حال اجرا در ماه مبارک رمضان در ملایر برشمرد و افزود: تعداد 300 مورد سبد غذایی با سرکشی خیران، مسئولان از خانواده‌های مددجویان زیر پوشش در قالب طرح مفتاح‌الجنه خانواده‌های زیر پوشش اهدا می‌شود.

وی همچنین از توزیع 240 سبد غذایی از محل جمع‌آوری جشنواره غذا در بین نیازمندان زیر پوشش این نهاد خبر داد و گفت: این جشنواره به همت بانوان خیر ملایر برگزار شد که 240 مورد سبد غذایی هر کدام به مبلغ 120 هزار تومان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

کولیوند از کمک 154 میلیون تومانی یک موسسه همزمان با ماه مبارک رمضان به نیازمندان کمیته امداد ملایر خبر داد و گفت: این میزان کمک نیز به حساب  دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد واریز شده است.

وی در ادامه از برگزاری طرح ویژه مراسم«شوق دیدار» برای نخستین بار در ملایر خبر داد و تصریح کرد: در این مراسم تعداد 500 نفر از ایتام زیر پوشش با حامیان خود همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مجتمع الماس ملایر دیدار می‌کنند.

مدیر کمیته امداد خمینی در ملایر با بیان اینکه در حال حاضر 828 یتیم زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند گفت: تعداد فرزندان طرح محسنین نیز 624 نفر است و بیش از 4 هزار حامی از ایتام و فرزندان طرح محسنین زیر پوشش این نهاد در ملایر حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه تقریبا هر کودک یتیم دارای چهار حامی است افزود: سال‌های گذشته تعداد حامیان بیشتر بود که امسال این تعداد کمتر شده و این مسئله به خاطر این است که تعدادی از حامیان به صورت دوره‌ای از ایتام حمایت دارند و در حال حاضر تعداد حامیان مستمر تفکیک شده و مد نظر ماست.

کولیوند با اشاره به اینکه همچنین فرزندان طرح محسنین نیز همه دارای حامی هستند گفت: انتظار داریم تعداد جذب حامیان فرزندان طرح محسنین را نیز بیش از دو مورد برای هر فرزند داشته باشیم.

وی از پیش‌بینی جذب 600 حامی در ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر در ملایر خبر داد و افزود: پایگاه‌های جذب حامیان در طرح اکرام همزمان در ورزشگاه انقلاب، مسجد جامع، بام ملایر و دریاچه کوثر در شب‌های قدر آماده جذب حامیان برای دستگیری از ایتام هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار