مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) دامغان:
مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) دامغان با بیان اینکه خط قرمز امام خمینی (ره) اسلام بود، گفت:عده ای به دنبال تهی کردن نظام هستند و باید نسبت به توطئه های دشمن همواره هوشیار بود.
کد خبر: ۴۳۶۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 06 June 2017

به گزارش تابناک سمنان، حجت‌الاسلام احمد عالیشاهی شامگاه دوشنبه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ به میزبانی مسجد جامع دامغان یکی از اهداف قیام امام خمینی (ره) را حفظ دین و ارزش‌های اسلامی برشمرد و ابراز داشت: هرکجا مردم به صحنه آمدند شاهد موفقیت و پیروزی بزرگی بودیم.

وی افزود: امروزه عده‌ای می‌خواهند نظام جمهوری اسلامی را از داخل تهی کنند و با دین و مقدساتمقابله و آن را کم رنگ جلوه دهند و این یعنی اجرا کردن اهداف و برنامه‌هایی که دشمنان مطالبه دارد و این مهم می‌طلبد که بیش از پیش هوشیار و بیدارباشیم.

مدیر حوزه علمیه امام صادق ( ع ) دامغان با انتقاد از برخی افراد که می‌کوشند تا اسلام، مبانی دینی و ارزشی در جامعه ترویجپیدا نکند، اظهار داشت: وجود بی بند و باری ولنگاریدر جامعه امروزی فاجعه و مصیبتی بسیار بزرگبه شمار می‌رود که متاسفانه در حال گسترش است و باید در مقابل جریانات انحرافی محکم بایستیم و اجازه ندهیم دشمنان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

عالیشاهی بابیان اینکه خط قرمز امام خمینی(ره) اسلام بود، تصریح کرد: یک از اهداف انقلاب زنده نگه‌داشتن اسلام و ارزش‌های دینی بود که امام می‌خواست این امر نه تنها در کشور بلکه در جهان تبیین شود که امروز عده‌ای به دنبال تهی شدن نظام در داخل کشور هستند وباید گفت ملت هوشیار ایران اجازه نخواهند داد تا دشمنان بتوانند درون امت اسلامی نفوذ کند.

وی با بیان اینکه آرامش و آسایش امروز جامعه را مرهون خون پاک شهداهستیم، افزود: شهدای پانزدهم خرداد برای دفاع از دین و ارزش‌های اسلامی و برپا شدن نهضت و انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل جان خود را تقدیم و شربت شیرین شهادت را نوشیدند تا امروز طاغوتیان و دشمنان بر ما حکومت نکنند و وابسته به بیگانگان نباشیم.

مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) دامغان همچنین بابیان اینکه حضرت خدیجه کبری (س) به دیناسلام خدمت کرد، ابراز داشت: این بانوی فداکاردر طول عمر با عزتخود به دین و اسلام خدمت و منشاء خدمات فراوانی به این حوزه بود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار