خیران گیلانغربی بیش از یک میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال زکات واجب و مستحب در سال ۹۵ پرداخت کرده اندامسال در صورت محقق شدن میزان درآمد پیش بینی شده زکات بیش از هشت مورد پروژه عمرانی عام المنفعه در شهرستان گیلانغرب احداث و مرمت خواهد شد.
کد خبر: ۴۳۶۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ 07 June 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل از سایت خبری کمیته امداد، علی اصغر برق پور،مدیر کمیته امداد شهرستان گیلانغرب با بیان اینکه دراردیبهشت ماه امسال ۲۱۰ میلیون ریال زکات از سوی مودیان گیلانغربی پرداخت شده، گفت: این میزان زکات تاکنون  از ۲۰ روستای شهرستان گیلانغرب جمع آوری شده است.

برق پور افزود: ۵۷ عامل در شهرستان گیلانغربامسال  برای جمع آوری این میزان زکات با کمیته امداد همکاری داشته اند.

وی با یادآوری اینکه خیران گیلانغربی  بیش از یک میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال زکات واجب و مستحب  در سال ۹۵ پرداخت کرده اند، اظهارکرد: پیش بینی می شود زکات پرداختی از سوی مودیان در سال جاری به یک میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال افزایش پیدا کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان گیلانغرب با اشاره به اینکه زکات باهدف رفع فقر و احداث و تعمیر پروژه های عمرانی عام المنفعه هزینه می شود، افزود:برای توسعه فرهنگ پرداخت زکات عزم همگانی لازم است،نگاه به زکات باید نگاه اعتقادی بوده و با فرهنگ سازی، تبلیغات مناسب و درخور این فریضه الهی بستر لازم برای اعطای زکات از سوی خیرین و مودیان فراهم شود.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار