فرماندار دشتی گفت: انتخاب حمید زارعی برای مدیریت ارشاد اسلامی دشتی انتخاب شایسته‌ای است.
کد خبر: ۴۴۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶ 07 June 2015
تابناک بوشهر: غلامرضا مهرجو ظهر امروز در جلسه معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی اظهار داشت: حمید زارعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر شهرستان هستند که از امروز عهده‌دار سکان فرهنگی شهرستان هستند و بابت این حسن انتخاب از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می‌کنم  و از تلاش‌های اسماعیلی سرپرست سابق این مجموعه سپاسگزارم.

فرماندار دشتی افزود: خانم ماحوزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر برای نخستین بار حرکت جدیدی در استان آغاز کرده‌اند که مدیران ارشاد اسلامی شهرستان‌ها را بیشتر از جامعه فرهنگی، هنری و نیروهای متخصص مجموعه ارشاد اسلامی انتخاب می‌کنند.

وی اضافه کرد: حمید زارعی نیز که از مجموعه ارشاد اسلامی و از جامعه هنری شهرستان هستند انتخاب شایسته‌ای است امیدواریم نیازهای اهالی فرهنگ و هنر را برطرف و سیاست‌های عمومی دولت را نیز پیاده کند.

مهرجو تصریح کرد: دشتی شهرستانی است که از ظرفیت بالایی در بخش فرهنگ و هنر برخوردار است و نیاز است نگاه ویژه‌ای به آن شود.

وی گفت: مخاطبین ما جامعه‌ای است که برگرفته از ارزش‌های الهی بوده و نباید برخلاف نظر جامعه حرکت کنیم و باید انعطاف‌پذیر باشیم.

مهرجو افزود: نیاز است در شهرستان زیرساخت‌های فرهنگی را تقویت کنیم و اعتبارات خوبی امسال در این بخش خواهیم گذاشت و با تمام توان در خدمت اهالی فرهنگ و هنر هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار