مدیر رسانه‌ای تیم پاس همدان از ادامه همکاری داوود مهابادی با پاس برای فصل آتی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴ 07 June 2015

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پاس همدان از انتصاب معاون فرهنگی باشگاه و همچنین ادامه همکاری داوود مهابادی با پاس برای فصل آتی خبر داد.

به گزارش فارس؛ میثم ناصرنژاد اظهار کرد: در سال گذشته برنامه‌های فرهنگی باشگاه پاس در مناسبت‌ها، اعیاد و تقدیر از پیشکسوتان و خانواده‌های شهدا توسط کمیته فرهنگی هیئت فوتبال و با کمک معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان صورت می‌گرفت.

وی افزود: امسال با تدبیر بهرام یدی، پیش از شروع فصل نقل و انتقالات، جای خالی معاون فرهنگی باشگاه با انتصاب یک مدیر جوان و موفق پر شد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پاس همدان ادامه داد: اسدالله ربانی‌مهر که در حال حاضر معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان است، طی حکمی از سوی مدیرعامل باشگاه به عنوان معاون فرهنگی پاس منصوب شد.

وی با بیان اینکه ربانی‌مهر یکی از مدیرمسئولان نشریات محلی و از خبرنگاران باسابقه همدان محسوب می‌شود، گفت: او به عنوان یکی از مدیران فعال در امور فرهنگی استان همدان، می‌تواند در پویایی امور فرهنگی باشگاه مثمرثمر باشد.

ناصرنژاد با اشاره به اینکه داوود مهابادی امسال نیز هدایت تیم پاس را بر عهده خواهد داشت، گفت: با برگزاری جلساتی با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره به اتفاق آرا ادامه همکاری با این سرمربی را خواستار شدند.

وی افزود: از این‌رو مهابادی در حال حاضر مشغول بررسی شرایط بازیکنان فعلی تیم است و قرار است تا پایان هفته آینده لیست خرید و بازیکنان مازاد خود را به مدیرعامل تحویل دهد.

گفتنی است؛ تیم فوتبال پاس نهمین سال حضورش را در همدان شاهد است و با تدابیر مسئولان ارشد استان به خصوص محمدناصر نیکبخت استاندار برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار