ایران کلک داعش را در منطقه کنده است/ائتلاف دروغین غرب علیه داعش/ظریف با قدرت منطقش غرب را میخکوب کرده است
کد خبر: ۴۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۶ 12 February 2015

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: ایران کلک داعش را در منطقه کنده است.

به گزارش فارس ، حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی در جمع مردم همدان به مناسبت راهپیمایی 22 بهمن با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران معجزه‌ای الهی و مردمی بود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با ایثار و از خودگذشتگی مردم ایران و وحدت آنها به پیروزی رسید، به طوری که امروز اقتدار ایران در جهان زبانزد است.

وی با بیان اینکه با وجود کمک‌های اطلاعاتی «موساد» و «سیا» به رژیم شاهنشاهی برای ماندگاری در ایران بازهم مردم ما بر این رژیم پیروز شدند، ادامه داد: شاید این پیروزی باورکردنی نبود، اما قدرت ایمان و تبعیت مردم از رهبری موجب این پیروزی شد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ایران اسلامی ملتی نمونه در جهان است، عنوان کرد: ملت ایران در راه آرمان‌های خود از سال 41 تا 57 خون داده‌اند و شهدا تقدیم اعتقادات خود کرده‌اند که این موضوع در تاریخ هیچ ملتی دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه براندازی رژیمی با سابقه 2 هزار و 500 سال و مستبد که از سوی قدرت‌های بزرگ حمایت می‌شد، موضوع ساده‌ای نیست، تأکید کرد: به طور حتم فقط ایمان به خدا و تبعیت از رهبری در راه رسیدن به آرمان این مهم را میسر کرده است.

* آثار معجزه الهی انقلاب اسلامی ادامه دارد

اکرمی با اشاره به اینکه ایران در آن دوران ژاندارم منطقه بود و آمریکا در راستای تأمین منافع خود برای حفظ آن از هیچ تلاش و حربه‌ای فروگذاری نکرد، اضافه کرد: کمک‌های وسیع تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا به شاه را نباید فراموش کرد، اما مردم ایران در سال 57 جارو به دست گرفتند و رژیم شاهنشاهی را به زباله‌دان تاریخ فرستادند.

وی، نابودی استعمار داخلی و خارجی و ایجاد استقلال در کشور در همه ابعاد آن را از دستاوردهای انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: جمعیت ایران اسلامی فقط یک درصد 200 کشور دنیاست، اما توانسته با اراده خود تمام معادلات بین‌المللی را بر هم بزند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اینکه هنوز هم آثار معجزه الهی انقلاب اسلامی ادامه دارد، نمونه آن را بیداری اسلامی دانست و یادآور شد: اقتدار ایران نیز از دستاوردهای عظیم انقلاب است، به طوری که هیچ قدرت خارجی نتوانسته برای آن تعیین تکلیف کند.

وی با اشاره به نمونه‌ای از مداخله غرب در امور داخلی پاکستان، تأکید کرد: این کشور با وجود برخورداری از بمب اتم، برای ماندن مجبور به تبعیت از سیاست‌های غرب شد.

اکرمی در ادامه با اشاره به انواع و اقسام توطئه‌ها و کودتاها علیه ایران اسلامی، برای از بین بردن نظام آن، بیان کرد: قدرت‌های غربی توطئه‌ها و بحران‌های مختلفی را بر روی دوش این ملت گذاشته‌اند، اما نه تنها در اهداف خود موفق نشده‌اند که هر روز نیز در برابر اقتدار ایران شکست خورده‌اند.

* همه می‌دانند ایران کلک داعش را در منطقه کنده و در برابر آن ایستاده است

وی به نمونه دیگری از اقتدار ایران پرداخت و توضیح داد: با تحرکات در منطقه، وقتی مسعود بارزانی رئیس اقلیم خودمختار کردستان عراق، به فرانسه، انگلیس و آمریکا برای کمک درست یاری دراز کرد هیچ پاسخی دریافت نکرد اما وقتی دست به دامان ایران شد، سردار قاسم سلیمانی به کمک آنها شتافت اما به شرط آنکه بارزانی با حکومت مرکزی عراق کاری نداشته باشد و در زمینه خودمختاری نیز بحثی نکند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به ائتلاف دروغین غرب علیه داعش، گفت: در حال حاضر همه می‌دانند ایران کلک داعش را در منطقه کنده و در برابر آن ایستاده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت ایران قبل از انقلاب و مقایسه آن با امروز اظهار کرد: در آن زمان تنها 48 درصد مردم کشور باسواد بودند، در صورتی که در حال حاضر بیش از 90 درصد مردم باسواد هستند.

اکرمی با بیان اینکه باید بی‌سوادی را ریشه‌کن کرد، گفت: بی‌سوادی حرام و ممنوع است که امید است به زودی جشن ریشه‌کنی بی‌سوادی در کشور را شاهد باشیم.

* انقلاب اسلامی عملاً صادر شده نه در شعار

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ ایران در بعد پزشکی، از فعالیت 4 هزار جراح حاذق در کشور خبر داد و افزود: این در حالی است که قبل از انقلاب برای جراحی بیمار، باید به کشورهای غربی می‌رفتیم ولی الآن از دیگر کشورها برای مداوا به ایران اسلامی می‌آیند.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه ایران به 10 کشور دارای ماهواره در جهان پیوسته است، آن را ستودنی دانست و در ادامه متذکر شد: در حال حاضر یک هیئت از ایران به عراق برای آموزش آنها در بخش آموزشی و پزشکی اعزام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی عملاً صادر شده نه در شعار، به مذاکره ایران با 1+5 پرداخت و تأکید کرد: اینکه ایران اسلامی در یک طرف میز مذاکره و قدرت‌های دیگر در طرف دیگر قرار گیرند نشان از قدرت بالای ایران دارد.

اکرمی با بیان اینکه وزیر امور خارجه ایران با قدرت منطق خود همه را میخکوب کرده است، گفت: در سال‌های گذشته دشمن به دنبال ایران‌هراسی و اسلام‌هراسی بود، اما دیگر این حربه فایده‌ای ندارد، چراکه منطق ایران و غالب بودن آن به همگان ثابت شده است.

وی با اشاره به اینکه غرب با منطق قدرت جلو آمده اما ایران با قدرت منطق؛ گفت: ملت بزرگ ایران با این قدرت در برابر دسیسه‌های نظام سلطه ایستاده و به ایستادگی خود نیز ادامه می‌دهد.

* به جریان انداختن نقدینگی و کنترل مصرف راه برون‌رفت از مشکلات

عضو جامعه روحانیت مبارز در بخش دیگری از سخنانش از مصرف بالای ایران سخن راند و با بیان اینکه باید مصرف خود را کنترل کنیم، افزود: 20 میلیارد دلار کالای قاچاق وارد کشور شده است.

وی با بیان اینکه 8 میلیارد دلار پوشاک در کشور مصرف می‌شود، گفت: 80 درصد آن نیز وارداتی است که این وضعیت ضربه بزرگی به اقتصاد کشور خواهد زد.

اکرمی با اشاره به اینکه باید زمینه برای ایجاد اشتغال در کشور مهیا شود، خواستار ایجاد بستر برای کارآفرینی شد و عنوان داشت: استفاده از کالای داخلی بهترین مسیر تحقق این هدف است.

وی با بیان اینکه از نظر قانون مشکلی نداریم و مشکل در اجرای آن و تن دادن برخی به قانون است، گفت: رعایت قانون باعث رفع بسیاری از مشکلات خواهد شد.

عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه با بیان اینکه ساعت مفید کار در بخش دولتی ایران 45 دقیقه و در بخش خصوصی دو ساعت است، ابراز داشت: این در حالی است که در ژاپن 12 ساعت کار مفید انجام می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وجود 670 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور، با تأکید بر اینکه باید آن را به بخش قرض‌الحسنه سوق دهیم، گفت: این کار زمینه گره‌گشایی از بخش عمده‌ای از مشکلات می‌شود.

اکرمی با بیان اینکه در برخی از بانک‌ها 28 درصد کارمزد دریافت می‌شود و این انصاف نیست، افزود: این نقدینگی را باید به بانک‌ها هدایت کرده و در بخش قرض‌الحسنه گذاشت نه اینکه در گاوصندوق‌های خانه نگهداری شود.

وی به جریان انداختن نقدینگی و کنترل مصرف را راه برون‌رفت از مشکلات دانست و ضمن اینکه خواستار توجه به این مهم از سوی مردم و مسئولان شد، گفت: در مصرف باید اعتدال و میانه‌روی را رعایت کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار