معاون اداری و مالی شهرداری کرمانشاه گفت:روابط عمومی ها میتوانند به عنوان بازوی توانمند مدیران شهری در ارتباط با مردم عمل نموده و خواسته ها و مطالبات شهروندان را به شهرداران منتقل نمایند.
کد خبر: ۴۴۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶ 28 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه،مهندس کرمی افزود: شهرداری با مشکلات فراوانی از جمله منابع مالی مواجه است که همین سبب اشکال و نقص  در ارائه برخی خدمات شهری میگردد اما روابط عمومی می تواند با پاسخگویی مناسب به شهروندان و تکریم ارباب رجوع ،مردم را در جریان مشکلات شهرداری قرار داده و از همشهریان ارجمند بخواهد که مدیران شهری را جهت رفع مشکلات یاریکنند.

وی افزود: شهرداری تنها ارگانی است که از بدو تولد تا مرگ مردم با آن ارتباط همیشگی دارند که خود همین سبب افزایش توقعات شهروندان از این مجموعه شده که خواسته ها و مطالباتآنها نیز کاملا درست است لذا مدیران شهرداری خصوصا مسئولین روابط عمومی نقش تاثیرگذاری در بهبود ارتباط شهروندان با شهرداری داشته و جا دارد شهرداران مناطق و مدیران سازمان های مختلف شهرداری جایگاه روابط عمومی ها را بیشتر ارج نهاده از سویی نیز مسئولین روابط عمومی باید به عنوان مغز متفکر مدیر و شهرداری عمل نموده تا شاهد بهبود هرچه بهتر خدمات شهری باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار