مدیر کمیته امداد امام خمینی قوچان گفت: تعداد وام‌های پرداختی قرض‌الحسنه از محل صندوق امداد برای کارگشایی و خودکفایی 765 مورد به ارزش 14 میلیارد و 27 میلیون ریال بوده که دارای رشد 82 درصدی است.
کد خبر: ۴۴۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 08 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حسن دهقانی‌امیرآبادی در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: تعداد کل نفرات زیرپوشش کمیته امداد در قوچان 16 هزار و 886 نفر بوده که از خدماتی همچون بیمه، بهداشت، اشتغال، مسکن، توانمندسازی و... بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به این موضوع که در سال گذشته 4 هزار و 182 نفر مددجو زیر پوشش بیمه امداد قرار گرفتند، گفت: تعداد 112 سری جهیزیه به ارزش 2 میلیارد و 152 میلیون ریال به مددجویان نیازمند اعطا شد و برای رفع سوء تغذیه کودکان زیر 6 سال به تعداد 250 نفر 180 میلیون ریال کمک صورت گرفت.

مدیر کمیته امداد امام خمینی قوچان با بیان اینکه فعالیت حوزه زکات در این شهرستان بسیار چشمگیر بوده به طوری که رشد 40 درصدی داشته است، بیان کرد: کل زکات جمع‌آوری شده در سال 93 حدود 12 میلیارد و 842 میلیون ریال بوده که در امور محرومین، معیشت نیازمندان، زندانیان، جهیزیه و ... هزینه شده که بیشتر آن به حوزه عمرانی اختصاص دارد.

وی یادآور شد: بیش از 2 هزار و 763 نفر از مددجویان از آموزش‌های خانواده بهره‌مند شده و بیش از 100 نوعروس در چهار گروه متفاوت آموزش‌های ویژه مهارت‌های زندگی را فرا گرفتند.

دهقانی، تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش و بهره‌مند از خدمات کمیته امداد قوچان را یک هزار و 317 نفر برشمرد و تصریح کرد: کمیته امداد در انجام برنامه‌های فرهنگی نیز بسیار مؤثر بوده و در برنامه‌هایی همچون جشن کوثر، همایش نیمه شعبان، محفل انس با قرآن کریم، مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و... حضور بهم می‌رسانند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سید مهدی مجیدی مقدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۱
سلام و خسته نباشید اینجانب از شما خواهشمند هستم ما تحت پوشش بودم دو سالی هست که حقوقمان را به خاطره وامی که تقاضا کردیم قطع کردند و هنوز وامی دریافت نکردیم خواهشمندم رسیدگی بفرمایین 32739354
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار