کرمانشاه- مدیر عامل شتاب دهنده فناوری« تیک» در استان کرمانشاه، از برگزاری سومین رویداد کارآفرینی شتاب‌دهنده «تیک» طی ۱۴ تیر امسال در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۵۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹ 01 July 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، مجتبی گراوندی، گفت: شتاب دهنده فناوری TCI به عنوان اولین شتاب دهنده فناوری غرب کشور فعالیت خود را با موضوع «سرمایه گذاری ریسک پذیر و مدیریت فناور» با تمرکز بر جذب ایده هایی با محوریت ICT در سال ۹۵ با حمایت پارک علم و فناوری کرمانشاه آغاز کرده است.

مدیر عامل شتاب دهنده فناوری «تیک» در استان کرمانشاه یادآور شد: شتاب دهنده «تیک» با سرمایه گذاری بخش خصوصی و پارک علم و فناوری راه اندازی شده است و تیم هایی که از شتاب دهنده عبور می کنند پارک علم و فناوری از آنها حمایت مالی و غیر مالی خواهد کرد.

وی استارتاپ را یکی از ایده های موفق تشکیل کسب و کار در دنیا معرفی کرد و افزود: در این راستا TCI برای رشد استارتاپ های زیرمجموعه خود، مجموعه ای از خدمات همچون فضای کار، آموزش، منابع مالی، مشاوره منتورینگ را در یک بازه زمانی مشخص به تیم های صاحب ایده ارائه خواهد داد.

گراوندی اظهار داشت: از ابتدای اردیبهشت امسال فعالیت جدید استارتاپ آغاز به کار کرده که طی آن بیش از ۱۰۰ درخواست پذیرش در مرحله نخست از سوی مرکز دریافت شد.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی های به عمل آمده از ۱۰۰ درخواست ۱۵ تیم به عنوان اولین تیم ها تایید و پذیرش شدند.

گراوندی در ادامه بیان داشت: در استان کرمانشاه دوره های ۶ ماهه شتاب دهی فناوری تیک برگزار می شود که به یک دوره پیش شتاب دهی ۲ ماهه و یک دوره شتاب دهی ۴ ماهه تقسیم می شود.

مدیر عامل شتاب دهنده فناوری «تیک» در استان کرمانشاه ابراز داشت: مهم ترین هدف شتاب دهنده تیک اثرگذاری مثبت بر روی فرهنگ کسب و کار و اشتعال و همچنین بهبود فصای کسب و کار استان، منطقه و کشور خواهد بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مرحله پیش شتابدهی استارتاپ های فعال در این مرکز تمام شده در روز ۱۴ تیرماه سومین رویداد کارآفرینی تیک با حضور معون رئیس جمهور و وزارت ارتباطات، مسئولین جهاد دانشگاهی کشور و مسئولین استانی برگزار خواهد شد که طی ان تیم ها به ارائه ایده های خود خواهند پرداخت.

گراوندی ادامه داد: تیم های موفق وارد فاز شتابدهی خواهند شد و از سرمایه گذاری نقدی بهره مند خواهند شد که در این راستا برای هر تیم ۳۰ میلیون تومان - که ممکن است این مبلغ موردی متفاوت باشد-  در نطر گرفته خواهد شد.

به گفته وی در این رویداد علاوه بر ارائه ایده توسط استارتاپ ها، پایون محلی برای گفت و گو با مدعوین و سرمایه گذاران مهیا خواهد شد.

وی یکی از معیارها و سیاست های اصلی پذیرش در شتابدهنده فناوری تیک را داشتن تیم حداقل دو نفره با توانمندی فنی و تجاری دانست و افزود: همچنین روحیه کار تیمی، پیش بینی برای جذب بازار مناسب، تعهد کاری تمام وقت در مدت زمان شتابدهی از دیگر معیارها هستند.

گراوندی بهرمندی از سرمایه اولیه برای شروع فعالیت بدون ترس از شکست، برخورداری از فضای کاری زیبا، بهره مندی از شبکه مشاورین متنورینگ و امکان جذب سرمایه گذار را از مزایای حضور در شتابدهنده فناوری تیک عنوان کرد.

مدیر عامل شتاب دهنده فناوری «تیک» در استان کرمانشاه  در پایان گفت: تیم‌هایی که علاقمند به فعالیت در این مرکز هستند، می‌توانند با مراجعه حضوری، یا مراجعه به سایت تیک ticacc.ir و همچنین با تماس با شماره تلفن ۳۸۲۵۴۳۴۱ از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار