نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه‌های متفاوت با راهبرد اصولگرایی باعث شده تا ایجاد وحدت بین جریان‌ها و طیف‌های آن مشکل و سخت باشد، اشکالاتی هم ممکن است باشد نباید منکر شویم.
کد خبر: ۴۵۲۴۰۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 03 July 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه، در ارزیابی از ناکام ماندن اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: روند وحدت قابل مشاهده است و اگر حضور جریان اصولگرا را بازمهندسی کرده و با انتخابات 92 مقایسه کنیم حتما در این دوره معدل بالاتری به آنها خواهیم داد. 
 
وی با بیان اینکه انسجام و وحدت قابل مشاهده و اقدامات مهندسی شده بود، گفت: جریان اصولگرا یک جریان وسعت‌یافته است و 40 سال در کنار انقلاب حرکت کرده، ممکن است طیف‌های مختلف آن هر کدام از یک زاویه به مسائل نگاه کرده و دیدگاه‌های متفاوتی داشته باشند و این نگاه‌های متفاوت با راهبرد اصولگرایی باعث شده تا ایجاد وحدت بین جریان‌های آن مشکل و سخت باشد. 
 
این نماینده مجلس درباره عدم استقبال اکثریت مردم از اصولگرایان در انتخابات ریشه در رفتار اصولگرایان دارد و یا آنها در انتخاب کاندیدایشان اشتباه کرده‌اند، ‌گفت: جریان اصولگرا مردمی است و علیرغم اینکه دولت را در دست نداشت اما رای خوبی آورد البته اشکالاتی هم ممکن است به این جریان باشد که نباید منکر آن شویم، اما این جریان همیشه اهتمام به حضور فعالیت‌های انتخاباتی داشته است.





منبع : ایسنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار