معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: در راستای توسعه وپیشرفت شهرستان ابوموسی بایستی بامطالبه گری برنامه ای تدوین شود که ابوموسی باشرایط عادی اما با نگاهی استراتژیک اداره شود.
کد خبر: ۴۵۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱ 06 July 2017
به گزارش تابناک : بهروز اکرمی در آئین تکریم از فرماندار سابق و معارفه فرماندار جدید شهرستان ابوموسی که در محل سالن اجتماعات خلیج فارس فرمانداری ابوموسی برگزار شد، با بیان اینکه امنیت و آرامش حاکم بر جامعه مرهون خون شهداست، تصریح کرد: جمهوری اسلامی مولود مقدس انقلاب اسلامی است و ما وظیفه داریم از جمهوری اسلامی ایران حفاظت و حراست کنیم.

وی حضور مردم در تمامی صحنه ها، وجود نیروهای مسلح مقتدر و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری را از مولفه های اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: مردم از ابتدای انقلاب تا کنون همیشه در تمامی صحنه ها حضور داشتند و از نظام صیانت و حفاظت کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان ادامه داد: حضور ۷۶ درصدی مردم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۹ اردیبهشت حاوی پیام روشن مردم ایران به جهانیان است که در عمل پایبند به اوامر مقام معظم رهبری هستند.

اکرمی با بیان اینکه رهبری، عمود خیمه اقتدار نظام است بر تحقق آرمان های شهدا و امام شهدا تاکید کرد و بیان داشت: امروز سخنی که وحدت مردم را نشانه بگیرد از هیچ کسی پذیرفته نیست و همه ما به مبانی اصلی جمهوری اسلامی که توسط مقام معظم رهبری تبیین می شود، ایمان داریم.

وی شهرستان ابوموسی را یکی از نقاط استراتژیک کشور دانست و تاکید کرد: در راستای توسعه و پیشرفت این شهرستان بایستی با مطالبه گری برنامه ای تدوین کنیم که ابوموسی با شرایط عادی اما با نگاهی استراتژیک اداره شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تخصیص ردیف اعتباری ملی مستقل ابوموسی را یکی از مهمترین اقدامات ارزشمند نظام در راستای پیشرفت این منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: به منظور تسریع در پیشرفت منطقه کمیته اجرایی توسعه ابوموسی در مرکز استان هرمزگان تشکیل و با برگزاری جلسات در بازه زمانی مشخص بر تمامی اقدامات در ابوموسی نظارت و پیگیری می کند.

سرپرست جدید فرمانداری ابوموسی نیز در این مراسم، عنوان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی بارقه های جدیدی را بر روی بشریت گشود لذا تمامی مبانی جمهوری اسلامی که بر مبنای دین و فطرت الهی است قطعاً بشریت را به سعادت می رساند.

سید عبدالمحمد سجادی با اشاره به اهمیت ابوموسی، افزود: اجرای سند توسعه ابوموسی نیازمند نگاه واحد ملی و استراتژیک است تا با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی به توسعه مناسب و مورد نظر نظام در منطقه منجر شود.

وی نظم، دقت و تقوا با محوریت مقام معظم رهبری، حاکمیت و اقتدار و مدیریت دولت در تمامی زمینه ها، همدلی، اخلاص و مهربانی  را سه اصل مورد نظر  برنامه های کاری خود دانست.

شایان ذکر است؛ سید عبدالمحمد سجادی با حکم استاندار هرمزگان به عنوان سرپرست فرمانداری ابوموسی منصوب و در این مراسم معرفی شد.

همچنین در این مراسم از تلاش های محمد سعیدی فرماندار سابق ابوموسی که به کسوت بازنشستگی نائل آمد، قدردانی شد.




منبع : مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار