علیرضا تخت شاهی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه با اشاره به علت قطعی آب در برخی از نواحی شهر کرمانشاه از جمله شهرک متخصصین، گفت: در شهر کرمانشاه 80تا 90 هزار متر مکعب کمبود مخزن آب داریم و ما مجبوریم در ساعاتی از شب ( 12 بامداد تا قبل از طلوع صبح) به منظور ذخیره آب خروجی مخازن فعلی را بسته تا در روز مردم با مشکل قطعی آب روبرو نشوند.
کد خبر: ۴۵۵۵۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 08 July 2017
علیرضا تخت شاهی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: بر اساس شرایط توپوگرافی شهر کرمانشاه با توجه اینکه ما دارای پنج مرحله پمپاژ آب هستیم که گاهی اختلال در پمپاژ و بروز بی نظمی در انتقال آب سبب قطع آب می شود و همچنین آبگیری مخازن در شب به منظور جلوگیری از قطع آب در روز به ناچار در ساعاتی از شب خروجی مخازن فعلی را می بندیم.

وی با بیان اینکه بارش باران  در طی دوسال گذشته رضایت بخش بوده است اما این میزان بارش نمی تواند 10تا 15 سال تامین کننده آب شهر کرمانشاه باشد، ادامه داد: همچنین انجام پروژه های عمرانی شهرداری، فرسودگی لوله های انتقال آب، وقوع حوادث ناگهانی نیز از علل قطع آب در برخی از نواحی شهر کرمانشاه هستند. 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب  کرمانشاه در ادامه اظهارداشت: قطعی آب به دو صورت انجام می شود که در قطعی با برنامه از طریق رسانه زمان قطعی آب را اعلام می کنیم و وقوع حوادث نیز از جمله قطعی غیر برنامه است که منجر به قطعی می شود.

تخت شاهی سرانه ی مصرف آب استان را  مخصوصا در فصل گرما بالا ذکر کرد و افزود: کولرهای آبی، ریزگردها، شستن معابر و حیاط و.... از عوامل استفاده غیر متعارف از آب شرب است که برای مصرف درست آب در استان باید فرهنگ سازی شود.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار