مدیرکل فرهنگ و ارشاد ‌استان بوشهر گفت: نمایشگاه بزرگ قرآن، عترت و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با حضور بیش از ۳۰ ناشر بزرگ از سطح کشور برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱ 10 June 2015
تابناک بوشهر: حمیده ماحوزی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد امسال به امکانات مهم آموزشی مجهز می‌شود اظهار داشت: در استان بوشهر 350 کانون فرهنگی هنری در مساجد راه‌اندازی شده  که امسال به تجهیزات مهم آموزشی مجهز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه موسسات قرآنی در استان بوشهر فعال هستند گفت: اکنون 40 موسسه قرآنی که دارای مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هستند، فعالیت می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از راه‌اندازی نمایشگاه بزرگ قرآنی در استان بوشهر در آستانه ماه مبارک رمضان خبرداد و افزود: نمایشگاه بزرگ قرآن، عترت و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر با حضور بیش از 30 ناشر بزرگ کشوری  23 خردادماه  در بوشهر برگزار می‌شود.

ماحوزی با بیان اینکه این نمایشگاه تا اول تیرماه برپا است، گفت: در نمایشگاه یاد شده 4 هزار و 200 عنوان کتب علوم قرآنی و نرم‌افزار قرآنی با 60 هزار تیراژ کتب علوم قرآنی در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بزرگ قرآن، عترت و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان بوشهر در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه کتاب‌های علوم قرآنی ویژه طلاب و استادان دانشگاه‌ها به‌صورت اقساط ارائه می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر با اشاره به اینکه آثار ارائه شده در نمایشگاه قرآن و عترت استان بوشهر با تخفیف عرضه می‌شود تصریح کرد: کتب‌های ارائه شده در نمایشگاه یاد شده بین 10 تا 50 درصد تخفیف داده می‌شود و این در حالی است که کتاب‌های قرآن کریم، مفاتیح و نهج‌البلاغه 50 درصد تخفیف دارد.

ماحوزی افزود: نمایشگاه قرآن و عترت استان بوشهر دارای بخش‌های کودکان و نوجوانان، محصولات فرهنگی هنری، آثار صنایع هنری، دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و عملکرد اتحادیه مؤسسات قرآنی است.

وی از رونمایی کتاب آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در نمایشگاه یاد شده خبرداد و گفت: از کتاب تفسیر قرآن کریم با تالیف آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر رونمایی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با اشاره به برنامه‌های جنبی نمایشگاه قرآن و عترت استان بوشهر بیان کرد: در این نمایشگاه کارگاه‌های تخصصی سبک زندگی اسلامی ایرانی، عفاف حجاب و مشاوره خانوادگی برگزار می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار