زنی که با آگهی «استخدام پرستار-بدون واسطه» استخدام شده بود،‌ از منزلی که در آن مشغول کار بود سرقت کرد.
کد خبر: ۴۶۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 12 June 2015
«از طریق آگهی یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار با موضوع «استخدام پرستار – بدون واسطه» ، با شماره تماسِ درج شده در داخل آگهی تماس گرفتم که خانمی ضمن پاسخگویی به تماس بنده و پس از گرفتن نشانی منزل، به محل سکونت بنده مراجعه کرد؛ چند روزی از حضور این خانم جوان در داخل خانه نگذشته بود که به واسطه نوع رفتارش به او اعتماد پیدا کرده و همین موضوع باعث شد تا در خصوص مسائل خصوصی نیز با او صحبت کنم تا اینکه یک روز متوجه نبود مقداری پول در داخل فایلِ داخل اتاق خواب شدم».

«موضوع نبودِ پول‌ها را با این خانم جوان مطرح کرده و او نیز صراحتاً عنوان کرد که از موضوع پول‌ها اطلاعی ندارد اما از فردای همان روز دیگر وی به خانه‌ام نیامد تا اینکه در وارسی بیشتر وسائل داخل خانه متوجه شدم که علاوه بر پول‌های داخل اتاق خواب، مدارک شناسایی، طلا و جواهرات و حتی گوشی تلفن همراهم ناپدید شده که با توجه به غیبت ناگهانی این فرد و عدم پاسخگویی وی به تماس ها مکرر بنده، اطمینان دارم که تمام این وسایل و اموال توسط همین شخص سرقت شده است».

این‌ها اظهارات خانمی به مأموران کلانتری 161 ابوذر بود که در پی این اظهارات پرونده مقدماتی با موضوع «سرقت منزل» و به دستور شعبه دوم بازپرسی دادسرای ناحیه 18 تهران، جهت رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان موفق به شناسایی محل‌های سرقت دیگر در خیابان ولیعصر، انقلاب و آزادی شدند که به همین شیوه و شگرد مورد سرقت قرار گرفته بودند؛ تمام شکات و مالباختگان در اظهارات خود عنوان کرده بودند که خانم جوانی تحت عنوان «پرستار منزل» اقدام به سرقت طلا و جواهرات و وجوه نقد آنها کرده است.

در ادامه رسیدگی به پرونده و انجام چهره نگاری و بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمین سابقه دار، کارآگاهان موفق به شناسایی یکی از مجرمین زن سابقه دار در زمینه سرقت بنام «سمیرا»  شدند.

با شناسایی هویت سمیرا از سوی شکات و مالباختگان، مخفیگاه وی در میدان حـر شناسایی و دستگیر شد و صراحتاً به سرقت های خود تحت پوشش عنوان «پرستار منزل» اعتراف کرد.

عنوان پرستار یک رده شغلی تعریف شده در نظام سلامت است که دارندگان این عنوان باید حتماً مدرک  دانشگاهی این رشته را داشته باشند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار