کد خبر: ۴۷۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸ 03 August 2017
یحیی گل محمدی در نشست خبری خود پس از دیدار با پرسپولیس گفت:بازی نبود که بازنده باشیم ولی در هر صورت به تیم پرسپولیس تبریک می گویم. می توانستیم بازنده نباشیم و با امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم. گل های ساده و بچه گانه دریافت کردیم ولی در مقابل موقعیت های گلزنی نیز داشتیم. نتوانستیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم. تیم ما می توانست برنده دیدار باشد.

وی ادامه داد: بازیکنانم بازی خوبی را شروع نکرده ولی در ادامه بهتر شدیم و موقعیت های زیادی را به حریف ندادیم. از هواداران پرشور تیم تشکر می کنم که ما را غافل گیر کرده و تیم را مورد حمایت قرار دادند.

گل محمدی ادامه داد: تراکتور سازی تغییرات زیادی داشته و بازیکنان جوان نیز حضور دارند. عدم تجربه مشکلاتی را در شروع کار ایجاد کرده و باعث نقاط ضعفی می شود ولی باید به این جوانان اعتماد کنیم. از کسانی که می خواهند انتقاد کنند می خواهم که همه انتقادات را به سوی من بگیرند.

وی درباره تغییرات در بازی گفت: تعویض های زیادی در بازی انجام شد که فکر می کنم حداقل می توانستند 5 دقیقه وقت اضافه بگیرند. در شرایط بعد از بازی می توان در مورد تعویض ها راحت تر صحبت کرد ولی در جریان بازی سخت است.

وی درباره مصدومیت های بازیکنان تیم گفت: هادی محمدی مدتی را در کنار تیم خواهد بود و عارف آغاسی نیز حداقل پنج هفته در کنار تیم نخواهد بود. سینا عشوری حدود 10 روز در کنار تیم نخواهد بود.
سرمربی تراکتورسازی درباره ضعف تیم در ضربات ایستگاهی تاکید کرد،گروسیان احتیاج به تجربه دارد و باید به وی فرصت بدهیم. ما باید به این دروازه بان اعتماد داشته باشیم تا با تمرینات بیشتر به شرایط خوبی برسد. فرزین گروسیان احتیاج بهبازی بیشتر دارد.

گل محمدی در پایان اضافه کرد؛ در همه رقابت ها از جمله لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا با تمام وجود کارمی کنیم. در پایان می خواهم همه انتقادات را از من داشته باشید و از بازیکنان جوان حمایت کنید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار