رئیس تربیت‌بدنی پایگاه شهید نوژه همدان با بیان اینکه ورزش یکی از مهمترین اولویت‌های اوقات فراغت خانواده کارکنان نهاجا محسوب می‌شود، گفت: سالن باستانی و ورزش‌های زورخانه‌ای پایگاه هم فعال است.
کد خبر: ۴۷۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 14 June 2015

رئیس تربیت‌بدنی پایگاه شهید نوژه همدان با بیان اینکه ورزش یکی از مهمترین اولویت‌های اوقات فراغت خانواده کارکنان نهاجا محسوب می‌شود، گفت: سالن باستانی و ورزش‌های زورخانه‌ای پایگاه هم فعال است.

به گزارش فارس ، رضا جدیدی اظهار کرد: با توجه به اینکه در سطح پادگان و پایگاه‌های نظامی منازل سازمانی وجود دارد بر اساس دستورالعمل ذاتی تربیتی‌های یگان‌های مختلف در کنار پرداختن به ورزش کادر پایور و وظیفه؛ فعالیت‌های ورزشی برای خانواده کارکنان نیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در نیروی هوایی در بیشتر پایگاه‌های موجود در کشور اماکن ورزشی برای استفاده کارکنان و خانواده‌های آنها ساخته شده و در حال بهره‌برداری است که با کمترین هزینه می‌توانند به فعالیت ورزشی مورد علاقه خود مشغول باشند.

رئیس تربیت‌بدنی پایگاه شهید نوژه همدان اضافه کرد: ورزش یکی از مهمترین اولویت‌های اوقات فراغت خانواده کارکنان نیروی هوایی محسوب می‌شود و امکانات و برنامه‌های خوبی برای این منظور در پایگاه تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: در تابستان 94 هم برنامه‌های خوبی برای غنی‌سازی اوقات فراغت فرزندان کارکنان در نظر گرفته شده که خوشبختانه با اتمام امتحانات مدارس با استقبال خوبی هم مواجه شده است.

جدیدی تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به اینکه پایگاه دارای یک زمین چمن طبیعی استاندارد است کلاس‌های آکادمی و مدرسه فوتبال مشغول به فعالیت شده و فرزندان پسر کارکنان در این کلاس‌ها آموزش‌های لازم را فرا می‌گیرند.

وی در پاسخ به این سئوال که هزینه‌ این کلاس‌ها چقدر است، گفت: برای سهولت و راحتی خانواده و افزایش مشارکت فرزندان آنها برای هر ماه شرکت در کلاس‌های آکادمی فوتبال تنها 15 هزار تومان و مدرسه فوتبال 10 هزار تومان دریافت می‌شود که هزینه بسیار ناچیزی است.

رئیس تربیت‌بدنی پایگاه شهید نوژه همدان با اشاره به اینکه با داشتن سالن نسبتاً مجهز در پایگاه رشته‌های رزمی نیز فعالیت خوبی دارند یادآور شد: در حال حاضر رشته‌های کاراته، جودو، کیوکشین و تکواندو جزو ورزش‌های رزمی است که در دو بخش آقایان و بانوان فعال هستند.

وی افزود: سالن کشتی پایگاه هم هر روز برای فعالیت کشتی‌گیران فعال بوده و در فصل تابستان استقبال نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به این رشته بیشتر از ماه‌های سال است.

جدیدی با بیان اینکه برای بانوان علاقه‌مند به ورزش هم برنامه‌ریزی لازم را داشتیم خاطرنشان کرد: رشته‌های بدنسازی، شنا، بدمینتون و ایروبیک مختص به بانوان ورزشکاران که شامل دختران و همسران کارکنان ساکن در پایگاه هستند به صورت روزانه برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد: رشته تیراندازی هم یکی از ورزش‌هایی است که در دو بخش آقایان و بانوان با استقبال خوبی همراه است و در فصل تابستان به دلیل فرصت بیشتری که سنین جوان به این رشته دارند شاهد حضور بیشتر ورزشکاران این رشته در سالن تیراندازی پایگاه هستیم.

رئیس تربیت بدنی پایگاه شهید نوژه همدان با اشاره به اینکه در مناسبت‌های مختلف در طول سال توجه خوبی به ورزش همگانی و خانوادگی در سطح پایگاه صورت می‌گیرد گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی در روزهای تعطیل به مناسبت‌های مختلف برگزار شده که به منظور ترغیب و تشویق بیشتر خانواده‌ها در هر همایش جوایز ارزنده‌ای به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه سالن باستانی و ورزش‌های زورخانه‌ای پایگاه هم فعال است و در 12 ماه سال میزبان علاقه‌مندان به این رشته بوده، ابراز داشت: با استفاده از مربیان و مرشد، این ورزش سنتی در پایگاه فعالیت خود را حفظ کرده است.

جدیدی با اشاره به اینکه فعالیت‌های ورزشی پایگاه نوژه تنها به پرکردن اوقات فراغت کارکنان و خانواده‌های آنها محدود نمی‌شود ادامه داد: در بعد حرفه‌ای و قهرمانی در رشته کاراته نیز فرزندان کارکنان به موفقیت‌های خوبی در سطوح مختلف دست پیدا کرده‌اند.

وی تصریح کرد: یحیی شهگل، زهرا جعفری و یلدا بیرانوند ورزشکاران رشته کاراته هستند که از پایگاه شهید نوژه موفق شدند عناوین خوبی در سطح کشور و آسیا کسب کنند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار