مسابقات هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی فردا یکشنبه برگزار می شود که تیم پاس همدان مدعی صعود به لیگ برتر میهمان تیم شهرداری بندرعباس ضعیف ترین خط دفاعی گروه ب این رقابت ها صف آرایی می کند.
کد خبر: ۴۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳ 14 February 2015
مسابقات هفته چهاردهم لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی فردا یکشنبه برگزار می شود که تیم پاس همدان مدعی صعود به لیگ برتر میهمان تیم شهرداری بندرعباس ضعیف ترین خط دفاعی گروه ب این رقابت ها صف آرایی می کند.

به گزارش ایرنا تیم پاس همدان در نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور همانند نیم فصل اول شروع خوبی داشته و توانست با کسب چهار امتیاز از دو بازی گذشته به رتبه سوم جدول صعود کند.

تیم داوود مهابادی با چند تغییر نسبت به نیم فصل اول شرایط بهتری را به دست آورده و هواداران امید بیشتری برای صعود تیمشان به لیگ برتر فوتبال کشور دارند.

مهابادی در بازی هفته گذشته مقابل داماش گیلان با فرستادن ترکیب هجومی به میدان توانست دو بر صفر حریف خود را شکست دهد تا بهترین نتیجه این فصل پاس به لحاظ گلزنی رقم بخورد.

پاسی ها با توجه به کنار رفتن تیم اتکا از دور مسابقات توانستند بالاتر از تیم های نفت آبادان و پارسه تهران در رتبه سوم جدول گروه ب قرار بگیرند و حالا با توجه به اختلاف پنج امتیازی با صدر جدول این انگیزه را دارند تا با تداوم پیروزی های خود صدرنشینی را تصاحب کنند.

تیم پاس تاکنون از 13 بازی انجام داده شش پیروزی، پنج تساوی و دو شکست را در کارنامه داشته و البته با 13 گل زده و هشت گل خورده یکی از بهترین خط دفاعی مسابقات را به نام خود ثبت کرده است.

این تیم در تعطیلات نیم فصل مجتبی زارع، محمد برجلو و صمد اکبری را جذب کرد که هر سه بازیکن در روند موفقیت تیم تاثیر بسزایی داشته اند ضمن اینکه خط تهاجمی سفید و سبزپوشان نیز تقویت یافته و محبوب مجاز و آذرباد دیگر مهاجمان پاس از روحیه گلزنی بهتری برخوردار شده اند.

البته پاسی ها در دو دیدار اخیر خود سعید خردمند دیگر گلزن مورد اعتماد مهابادی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند که بازگشت این مهاجم در بازی مقابل شهرداری بندرعباس می تواند در تاکتیک هجومی آنها تاثیرگذارتر باشد.

محمد صادق کرمی کاپیتان پاس نیز همچنان در کمند مصدومیت قرار دارد و از سوی دیگر 'جلیل احمدی' سنگربان پاس به دلیل محرومیت انضباطی قادر به همراهی تیمش در این دیدار نیست.

در آن سوی میدان تیم شهرداری بندرعباس با تغییرات صورت داده در کادر فنی تیمش و سپردن سکان هدایت این تیم به باقری نیا شوک جدیدی را ایجاد کرده و این تغییرات می تواند در بازی تاثیرگذار باشد.

شهرداری بندرعباس از 13 بازی اخیر خود فقط دو بار به پیروزی رسیده و پنج تساوی و شش باخت حاصل نتیجه گیری تیمی است که 9 گل زده و با 18 گل خورده ضعیف ترین خط دفاعی گروه ب لیگ دسته یک را در اختیار دارد.

شهرداری چی ها در این 13 بازی شش بار میزبان بوده اند که در این شش بازی دو پیروزی حاصل شده و سه تساوی و یک باخت هم در دیدارهای خانگی آنها به دست آمده است.

باخت چهار بر یک هفته گذشته شهرداری بندرعباس مقابل شهرداری تبریز باعث کنار رفتن خرمزی از سرمربیگری این تیم بندرنشین شد تا نشان دهد با مشکلات تاکتیکی مواجه است.

پیروزی در این بازی بهترین فرصت برای پاسی ها است تا بتوانند ضمن کاهش فاصله امتیازی خود با صدر جدول، نیم نگاهی هم به تصاحب رتبه دوم جدول که هم اکنون در اختیار سیاه جامگان مشهد است، داشته باشند.

تیم پاس فردا و از ساعت 14 و 30 دقیقه میهمان شهرداری بندرعباس است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار