معاون صندوق کارآفرینی امید استان قم خبر داد
معاون صندوق کارآفرینی امید استان قم گفت: میزان تسهیلات پرداخت شده توسط این صندوق در سال گذشته مبلغ 23 میلیارد تومان بود.
کد خبر: ۴۸۹۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶ 05 September 2017
به گزارش تابناک قم، حمیدرضا کاظمی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان که در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار شد با اشاره به تسهیلات پرداخت شده توسط صندوق کارآفرینی امید استان قم اظهار کرد: میزان تسهیلات پرداخت شده توسط این صندوق در سال گذشته مبلغ 23 میلیارد تومان بود و از این میان 189 فقره تسهیلات خوداشتغالی با اعتباری بیش از چهار میلیارد تومان به مردم قم پرداخت شد.

وی ادامه داد: تفاهم‌نامه‌هایی را با دستگاه‌های مختلف استان قم همچون اداره کل میراث فرهنگی و کمیته امداد داشتیم و براساس این تفاهم‌نامه‌ها 59 فقره تسهیلات اعطا کردیم.

معاون صندوق کارآفرینی امید استان قم افزود: پرداخت تسهیلات این صندوق تنها محدود به شهر قم نبود و به متقاضیان از بخش‌های تابعه شهر هم تسهیلات پرداخت شد، همچنین تسهیلاتی را به زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست استان قم با معرفی سازمان بهزیستی اعطا کردیم.

کاظمی با اشاره به رویکرد صندوق کارآفرینی امید در استان قم اظهار کرد: قرار است که 15 صندوق خرد محلی در بخش کشاورزی در استان تشکیل شود که اکنون سه صندوق در حال تشکیل است و صندوق کارآفرینی امید به دنبال حمایت از این صندوق‌های محلی در قم است.

وی ادامه داد: روستای قاهان به عنوان روستای نمونه گردشگری شناخته شده است و به دنبال معرفی این روستا به عنوان روستای مقصد سفر به گردشگران هستیم تا روستای قاهان دیگر بیکار نداشته باشد.

معاون صندوق کارآفرینی امید استان قم افزود: رویکرد «یک روستا، یک محصول» را داریم تا هر کدام از روستاهای استان به صورت تخصصی به دنبال تولید یک محصول خاص باشند، در این راستا هماهنگی‌های لازم را با شرکت شهرک‌های صنعتی و بخشداری‌ها داریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات به مناطق روستایی استان قم، محدودیت خاصی نداریم و باید تمام دستگاه‌های استان برای تبدیل روستای قاهان به یک روستای بدون بیکار در استان قم تلاش کنند. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار