رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: ۶۵۰ هزار خیر مدرسه ساز در ایران وجود دارد.
کد خبر: ۴۹۰۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 07 September 2017

به گزارش تابناک : رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز کشور گفت: ۶۵۰ هزار خیر مدرسه ساز در ایران وجود دارد.محمدرضا حافظی در گردهمایی دانش آموختگان دبیرستان امام(ره) اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اولین خیر مدرسه ساز امام(ره) بودند و سالهاست که این امر مدرسه‌سازی در کشور در جریان است و زمینه لازم برای حضور دانش‌آموزان در مدارس فراهم می‎شود.

وی افزود: در حال حاضر ۶۵۰ هزار خیر در داخل کشور و یک‌هزار خیر در سراسر جهان در این راستا همکاری می‎کنند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز تصریح کرد: هزینه تعمیر و بازسازی بنای مدرسه تاریخی امام (ره) را خیرین مدرسه سازتقبل خواهم کرد و مجمع خیرین مدرسه ساز در صورت واگذاری زمین، دانشگاه علوم پزشکی بروجرد را احداث خواهد کرد.

حافظی اضافه کرد: قرار بود در بروجرد هتل ۵ ستاره احداث کنم که به دلیل شرایطی این کار صورت نگرفت و قصد دارم دانشگاه پزشکی در این شهر تاسیس کنم.

همچنین دریکوند مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در این مراسم گفت: دبیرستان امام(ره) نمادی از هویت بروجرد و استان است که تلاش داریم برای حفظ هویت در راستای مرمت و نگهداری آن تلاش کنیم.

وی افزود: برای داشتن ایرانی آباد باید همه شهرها را پویا و سرزنده ببینیم و بروجرد به عنوان یکی از الگوها باید نماد های هنری و فرهنگی آن حفظ شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: خیرین مدرسه ساز بزرگترین خدمت را به جامعه آموزشی کشور دارند.

 
 
 
 
منبع : ایلنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار