شهردار سابق شیراز با اشاره با بیان اینکه خیال می‌کردم نمایش فصل شیدایی هم مثل دیگر کارهای فرهنگی است که در مدت 7 سال شهرداری از آن‌ها بازدید کرده بودم، تصریح کرد: برای من جای تعجب داشت که حتی نوجوان‌های حاضر در این برنامه هم به مدت 2 ساعت کاملا جذب نمایش بودند.
کد خبر: ۴۹۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰ 08 September 2017
تابناک فارس به نقل از فارس:نمایش بزرگ «فصل شیدایی» به هشتمین شب خود رسید و هر روز شاهد استقبال بیشتر مردم شیراز از بزرگترین نمایش میدانی کشور هستیم؛ به‌طوری که شب گذشته 12 هزار نفر مخاطب نمایش زیبای «فصل شیدایی» بودند.

علیرضا پاک‌فطرت شهردار سابق شیراز هم که به دیدن این نمایش آمده بود، در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شیراز بابیان اینکه غافلگیر شدم و تصور نمی‌کردم با چنین برنامه بزرگ فرهنگی مواجه شوم، اظهار داشت: در مدت 7 سالی که شهردار شیراز بودم، بازدیدهای زیادی از برنامه‌های فرهنگی داشتم و تصور می‌کردم این نمایش هم همانند سایر برنامه‌های فرهنگی است، اما با دیدن فصل شیدایی غافل‌گیر شدم، چراکه این نمایش کاری بزرگ و فاخر است.

شهردار سابق شیراز ادامه داد: اگر کسی بخواهد از خلقت حضرت آدم (ع) تا روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، 8 سال دفاع مقدس و دفاع از حرم را مطالعه کند، فصل شیدایی را ببیند.

وی بابیان اینکه ترسیم وقایع دینی و تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی در این نمایش به‌خوبی در ذهن مخاطب به‌ویژه نوجوانان و جوانان ماندگار خواهد شد، افزود: این نمایش 2 ساعته به‌نوعی تبلیغات سوء رسانه‌های بیگانه را خنثی می‌کند.

پاک‌فطرت تأکید کرد: چنین کارهای بزرگی لازم است اما ساده هم نیست و زحمت فراوان دارد؛ من به‌نوبه خودم از کارگردان، نویسنده و دیگر عوامل تشکر می‌کنم و دستشان را می‌بوسم.

وی با اشاره به حضور 12 هزار نفری شیرازی‌ها برای مشاهده فصل شیدایی، مدیریت این برنامه را در فضای باز و وسیع کار سنگین و مشکلی دانست که جای تقدیر دارد.

شهردار سابق شیراز در پاسخ به اینکه کدام صحنه از این نمایش برای شما جذاب‌تر بود، گفت: نمایش بسیار قوی و همه‌ی صحنه‌های آن جذاب بود؛ برای من جای تعجب داشت که نوجوان‌های حاضر در این برنامه به مدت 2 ساعت جذب نمایش بودند.

پاک‌فطرت در پایان بیان داشت: امیدوارم که فصل شیدایی فیلم‌برداری شود و در تلویزیون هم به نمایش گذاشته شود تا افرادی که برای حضور در برنامه محدودیت داشتند، بتوانند نمایش را مشاهده کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار