مدیر امور فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: کنگره شهدای دانشجو در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 10 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،دکتر تورج زینی وند، اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس و نیز هفته امر به معروف و نهی از منکر، برنامه‌های متعدد فرهنگی در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی از تلاش برای برگزاری کنگره شهدای دانشجوی استان کرمانشاه به میزبانی دانشگاه رازی خبر داد و افزود: این برنامه با شکوه هرچه تمامتر و در راستای گرامیداشت مقام شهدای 
گلگون کفن طی هفته‌های آینده برگزار می‌شود و زمان دقیق آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

دکتر زینی وند همچنین از برگزاری همایش بین‌المللی زکریای رازی در دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد و گفت: این برنامه شاخص نیز، نیمه دوم آذرماه امسال با حضور مهمانانی از کشورهای جهان برگزار خواهد شد.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه، داروسازی و طب سنتی و پزشکی مدرن، کیمیاگری و شیمی، فلسفه، تاریخ علم و علوم انسانی را از محورهای همایش بین‌المللی زکریای رازی عنوان کرد.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی «امر به معروف و نهی از منکر» در دانشگاه رازی کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه فرهنگی در دو بخش کارمندی و دانشجویی مهر ماه امسال در گرامیداشت هفته احیای امر به معروف برگزار می‌شود.

دکتر زینی وند در ادامه به دیگر همایش های علمی پیشرو در حوزه دانشگاهی نیز اشاره کرد و افزود: اولین همایش ملی نقد متون و کتب علوم انسانی نیز سی ام آذرماه امسال برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: همایش دیگری تحت عنوان همایش ملی نگرش علمی و کاربردی به حجاب و عفاف پیش رو است و بخش ویژه این همایش فراخوان ایده ها و طرح های برتر کاربردی در حوزه عفاف و حجاب می‌باشد و مهلت ارسال آثار در سه محور دانشجویی، مردمی و موسسات فعال تا سی ام شهریور ماه پیش بینی شده است.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار