مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:استفاده از درمان های جایگزین در مراکز اجتماع محور تی سی از روش های جدید ترک اعتیاد است،وتنها مرکز تی سی کرمانشاه با داشتن تجهیزات لازم آماده پذیرش افراد معرفی شده از سوی کمپ های ترک اعتیاد و راهنمایی خانواده به این سمت در دستور کار مدیران مراکز قرار بگیرد.
کد خبر: ۴۹۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱ 11 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان،دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در نشست هم اندیشی با مدیران مراکز ترک اعتیاد مجاز با اشاره به اینکه اعتیاد یکی آسیب های اجتماعی با اولویت استان به شمار می رود، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست بحث و تبادل نظر در رابطه با فعالیت و برنامه های مراکز مجاز ترک اعتیاد و ارتقای سطح خدمات است.

وی ادامه داد: طبق رایزنی های صورت گرفته با دادستانی غربال گری هایی در مراکز ترک اعتیاد قبل ورود مددجویان صورت می گیرد و مدیران مراکز در این زمینه همکاری مناسب را باید داشته باشند،چراکه پس از اقدامات صورت گرفته مراکز موفق در این زمینه معرفی خواهند شد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بیان داشت: فصل جدیدی از برنامه ریزی ها برای مراکز کمپ های های ترک اعتیاد آغاز شده و این مراکز همواره محل رجوع مردم برای درمان و بازتوانی بیماران گرفتار اعتیاد هستند.

دکتر قادری خاطرنشان کرد: در طول بازرسی های انجام شده از مراکز ترک اعتیاد مجاز تحت پوشش عملکرد آنها مورد بررسی قرار گرفته که تعدادی از آنها فعالیت خوبی داشتند و برخی دیگر نیز به انجام اقدامات اصلاحی داشتند که تذکرات لازم ارائه شده است.

این مقام مسئول همچنین از تشدید بازرسی ها بر فعالیت این مراکز خبر داد و گفت: چنانچه در این بازرسی ها کارشناسان ما هرگونه تخلفی را در زمینه ارائه خدمات مطلوب و عدم رعایت پروتکل اعلام شده از سوی سازمان بهزیستی مشاهده کنند با مدیران مراکز برخورد جدی خواهند داشت.
 
دکتر قادری اضافه کرد: براساس قانون بهزیستی مرجع اصلی صدور مجوز برای ایجاد کمپ های ترک اعتیاد است و هر نوع فعالیت در قالب کمپ ها از سوی بهزیستی دارای مجوز است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین بر کارآمد بودن مراکز ترک اعتیاد و رعایت استانداردهای لازم برای فعالیت آنها تأکید کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار