به گفته مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، استاندار همدان تنها تصمیم گیرنده ابقا و یا تغییر مدیرعامل پاس است.
کد خبر: ۴۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 19 June 2015

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: شخص استاندار به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه برای ابقا یا تغییر مدیرعامل پاس تصمیم‌گیری می‌کند.

به گزارش فارس، سیدعبدی افتخاری اظهار کرد: در سال 94 برنامه‌های خوبی برای دو باشگاه الوند و پاس داریم که برای عملیاتی شدن آن منتظر بازگشت استاندار از تاجیکستان هستیم.

وی افزود: باشگاه پاس در سال گذشته با حمایت بخش خصوصی و کمک‌های دولتی و پیگیری‌های شخص استاندار، سال بی‌‌حاشیه‌ای را پشت سر گذاشت و مستحق صعود به لیگ برتر بود.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان ادامه داد: در نخستین جلسه‌ هیئت مدیره که بعد از اتمام بازی‌ها برگزار شد شخص استاندار نظر به ابقای داوود مهابادی در سمت سرمربی داشت که با تأیید نظر اعضا این اتفاق صورت گرفت.

وی تصریح کرد: در مورد تغییر یا ابقای مدیرعامل باشگاه نیز همه اعضا تابع نظر رئیس هیئت مدیره هستند که در این زمینه تصمیم‌گیری شود تا مدیرعامل و سرمربی نسبت به جمع کردن یک تیم شایسته همسو باشند.

افتخاری در مورد تیم الوند نیز گفت: تیم الوند در حال حاضر در اختیار حاج ناصر قره‌باغی است که این خیر ورزشی اعلام کرده در صورتی که استان حمایتی از وی نکند امتیاز الوند را به فروش می‌رساند.

وی افزود: همزمان با این بحث باشگاه شهرداری و مدیران آن تقاضای انتقال امتیاز الوند به شهرداری را دارند که در یک جلسه مسائل مطرح شده و تا پایان خرداد و بازگشت معاون سیاسی استاندار در این مورد تصمیم‌گیری خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با بیان اینکه تلاش مجموعه مدیریت استان برای صعود پاس به لیگ برتر و تیم الوند به جام آزادگان است، گفت: هر کاری که در توان بخش دولتی باشد برای این موضوع انجام خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار