شب شعر دفاع مقدس، با حضور شاعران برجسته استانی و کشوری، در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۰۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۰ 27 September 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: دکتر سید ابوالفضل هاشمی اصل مدیر بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: هفته دفاع مقدس و دهه اول ماه محرم، بر محور جهاد و ایثار و شهادت است و ریشه در عاشورا دارد.

وی افزود: برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، کتاب، عکس، برگزاری مسابقات تیراندازی، بازدید از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان و برگزاری شب شعر دفاع مقدس، از جمله برنامه‌های کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه در این ایام به شمار می‌رود.

دکتر هاشمی ادامه داد: شب شعر دفاع مقدس، با مضامین شهادت، ایثار و دفاع مقدس از ابتدای جنگ تحمیلی تا شهدای مدافع حرم، دفاع از حریم ولایت به عنوان بارزترین اهداف نظام، با حضور احد ده بزرگی، هادی فردوسی، محمدجواد طهرانی نوبندگانی، حمید روزیطلب، از شاعران برجسته استانی و کشوری، برگزار می‌شود.

مدیر بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بیان کرد: شب شعر دفاع مقدس، تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و شهدا است که با حضور شاعران، کارکنان، دانشجویان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برگزار می‌شود، همچنین مراسم نوحه سرایی و سینه زنی به مناسبت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، از دیگر برنامه‌های این شب به شمار می‌رود.




اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار