رئیس مرکزمدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه از انجام بیش از ۲۱۰۰۰ ماموریت توسط اورژانس استان کرمانشاه طی امسال خبر داد وگفت: این میزان رشد ۱۴ درصدی نسبت به سال قبل دارد.
کد خبر: ۵۰۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 27 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر،صائب مدرسی ، از انجام ۲۱ هزار و ۳۰۵  ماموریت توسط اورژانس استان طی ۵ ماهه ابتدایی امسال خبر داد و گفت: این میزان در مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۸ هزار و ۴۲۱ ماموریت بوده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه، از رشد ۱۴ درصدی مجموع ماموریت ها طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

وی همچنین از انجام ۱۳ هزار و ۸۹۱ ماموریت شهری و  ۶ هزار و ۳۶۲ ماموریت جاده ای در قالب ۲۱ هزار ماموریت امسال خبر داد و تصریح کرد: ماموریت های شهری رشد ۱۸ درصدی و ماموریت های جاده ای رشد ۵ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می دهد.

مدرسی تعداد ماموریت های تصادفی را ۵ هزار و ۹۰۶ ماموریت با رشد ۱۳ درصدی و تعداد ماموریت های غیرتصادفی را ۱۴ هزار و ۳۴۷ ماموریت با رشد ۱۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل  اعلام کرد.

وی از انتقال ۱۱ هزار و ۹۵۱ مجروح به بیمارستان طی این مدت خبر داد که نسبت به سال قبل رشد ۱۵ درصدی را نشان می دهد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کرمانشاه در پایان تعداد فوتی های تصادفی استان طی ۵ ماهه امسال را نیز ۶۴ نفر با کاهش ۱۲ درصدی و فوتی های غیرتصادفی را ۴۷۲ نفر با افزایش ۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل عنوان کرد.


منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار