با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان البرز یک محموله 45 تنی گاز مایع به ارزش یک میلیارد و 200 میلیون ریال که در حال بارگیری به یکی از کشورهای همجوار بود کشف و در این رابطه دو نفر دستگیر شدند.
کد خبر: ۵۰۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷ 28 September 2017

به گزارش تابناک : سرهنگ محمد کریم بیات جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فراورده هاي نفتي ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و سوخت پلیس آگاهی از انتقال گاز مایع به یکی از جایگاه های سوخت در ماهدشت کرج و قاچاق آن به یکی از کشورهای همجوار مطلع شدند.

وی افزود: پس از اعزام ماموران به جایگاه و تحت نظر قرار دادن مکان مورد نظر به صورت نامحسوس مشاهده شد که دو دستگاه خودروي تريلي کشنده پس از بارگیری گاز مايع از جایگاه سوخت به سمت اشتهارد حرکت کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: ماموران خودرو را پس از تعقیب در یک فرصت مناسب در پليس راه ماهدشت ـ اشتهارد متوقف و پس از بررسي های تکمیلی محرز شد که از طریق خودرو های مذکور که فاقد هرگونه بارنامه گمرکی است، گاز مايع را از یکی از شهرهای مرزی بارگيري کرده و پس از تصفیه در جایگاه گاز شهرستان اشتهارد قصد انتقال محموله را به کشورهای همجوار دارند.

بیات گفت: پس از انتقال خودرو به پارگینگ در بازرسی از آن مقدار 45 تن گاز مایع به ارزش تقریبی یک میلیارد و 200 میلیون ریال کشف شد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی استان البرز دو نفر در این رابطه دستگیر و جایگاه سوخت مذکور نیز پلمب شد.






منبع : پایگاه خبری پلیس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار