مدیر کمیته امداد شهرستان ابرکوه مطرح کرد:
کد خبر: ۵۰۲۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۰ 04 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»، هم اکنون یکهزار و ۳۳۴ خانوار تحت حمایت با جمعیت دو هزار و ۱۶۹ نفر از خدمات کمیته امداد شهرستان ابرکوه بهره مند هستند، این در حالی است که ۶۴۰ خانوار دارای سرپرست زن تحت حمایت قرار دارند.
مدیر کمیته امداد شهرستان ابرکوه به تشریح عملکرد سه ماهه نخست سال ۹۶ این نهاد در بخش های حمایتی، بهداشت و درمان و فرهنگی پرداخت.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد، سید جلال حسینی، مدیر کمیته امداد شهرستان ابرکوه با بیان اینکه ۳۲۹ مددجوی تحت حمایت از خدمات بیمه و درمان کمیته امداد ابرکوه استفاده می کنند.، گفت: هم اکنون یکهزار و ۳۳۴ خانوار تحت حمایت با جمعیت دو هزار و ۱۶۹ نفر از خدمات کمیته امداد شهرستان ابرکوه بهره مند هستند، این در حالی است که ۶۴۰ خانوار دارای سرپرست زن تحت حمایت قرار دارند.
وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال جاری 376 میلیون تومان کمک بلاعوض به مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند غیر تحت پوشش پرداخت شده است، افزود: 147 میلیون تومان از کمک های ارائه شده در قالب کمک معیشت بود که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد کاهش داشته است.
مدیر کمیته امداد شهرستان ابرکوه در ادامه با تشریح عملکرد این نهاد در بخش بهداشت و درمان بیان کرد: بیش از سه میلیون تومان در زمینه بهداشت و درمان جامعه هدف تحت حمایت در بهار ۹۶ هزینه شده است.
 وی گفت: ۶۸ خانوار تحت حمایت این نهاد نیز مشمول بیمه های اجتماعی هستند که در این خصوص نیز 22 میلیون تومان حق بیمه تامین اجتماعی  زنان سرپرست خانور و مجریان طرح های خودکفایی در سه ماهه نخست سال ۹۶پرداخت شد.
حسینی در خصوص عملکرد این نهاد برای تامین امنیت تغذیه مددجویان گفت: کمیته امداد در جهت کمک به رفع سوء تغذیه مددجویان( کودکان کمتر از شش سال) طی سه ماهه ابتدای سال جاری 29 میلیون تومان به ۱۳۵ خانوار مشمول این طرح پرداخت کرد.
وی در بخش دیگری از گزارش خود با اشاره به عملکرد این نهاد در بخش فرهنگی گفت: بیش از 167 میلیون تومان در سه ماهه نخست امسال در بخش فرهنگی هزینه شد، هم اکنون ۲۹ دانشجو و ۳۴۵ دانش آموز از حمایت های بخش فرهنگی کمیته امداد شهرستان ابرکوه استفاده می کنند.
وی افزود: ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان تحت حمایت در قالب پرورشی و تربیتی، مشاوره‌ای و آموزش مهارت‌های زندگی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و شهریه، کانون‌های فرهنگی تربیتی و برگزاری اردوهای زیارتی از جمله اقدامات فرهنگی این نهاد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار