مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان، بابیان اینکه ورزشگاه پنج‌هزارنفری گرمسار قابلیت افتتاح را دارد، گفت: این طرح با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری است.
کد خبر: ۵۰۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱ 04 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، فرزاد فتاحی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به طرح‌های قابل‌ افتتاح حوزه ورزشدر استان سمنان، تأکید کرد: ورزشگاه پنج‌هزارنفری گرمسار در زمینی به مساحت ۱۳ هکتار بناشده و زیربنای فاز نخست آن بالغ‌بر ۱۵ هزار مترمربع است که خوشبختانه امروز در آستانه افتتاح قرار دارد.

وی افزود: فاز اول که شامل چمن مصنوعی، پیست دوومیدانی، سرویس بهداشتی، سیستم روشنایی و رختکن است که در هفته تربیت بدنی با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره برداری می رسد.

فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه تاکنون چهار میلیارد تومان برای ساخت این ورزشگاه هزینه شده گفت: بالغ‌ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نهایی فاز اول و آغاز فاز دوم آن پیش‌بینی‌شده است.

فتاحی افزود: این ورزشگاه که ساخت آن به علت کمبود اعتبارات متوقف‌شده بود، با تخصیص اعتبارتکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی به مرحله بهره‌برداری از فاز نخست رسید.

ساخت ورزشگاه گرمسار سال ۸۸ آغاز شده است.

برچسب ها: ورزشگاه
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناسناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۳
اي كاش ميشد بجاي چمن مصنويي در اين زمين سيفيجات از جمله خيار گوجه سبزيجات گندم علوفه كاشت ميكرديد تا به درد مردم گرمسار بخوره دويدن در اين زمين يه توپ تو اين دروازه 7 متري بره يا آن دروازه براي سفره مردم گرمسار سنگك نميشه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار