فردا
معترضان به حذف یارانه نقدی تنها تا فردا -31 خردادماه- فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه yaraneh10.ir شکایت خود را ثبت کنند.
کد خبر: ۵۰۴۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹ 20 June 2015
به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا، معترضان به حذف یارانه نقدی تنها تا فردا -31 خردادماه- فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه yaraneh10.ir شکایت خود را ثبت کنند.
 
حذف یارانه پردرآمدها که بنابر تکلیف بودجه در سال گذشته و امسال از چند ماه قبل آغاز شد بی واکنش از سوی حذف شدگان نبود و در جریان غربالگری لسیت یارانه بگیران این گونه به نظر می رسد که افرادی شامل خطای احتمالی شده و از جرگه یارانه بگیران حذف شده اند.
 
این در حالی است حتی کسانی که وضعیت مالی مناسبی داشته و تحت عنوان پردرآمد از لیست خارج شده و چند ماهی است یارانه نقدی دریافت نکرده اند هم نسبت به موضوع معترض شده و خواهان توضیحات بیشتر در این رابطه شدند.
 
بر این اساسوزارت کار و رفاه اجتماعی از پنجم خرداد ماه امسال سامانه ای را راه اندازی کرد تا افرادی که نسبت به حذف یارانه خود معترضند با مراجعه به این سامانه اینترنتی ثبت نام کرده تا با بررسی اطلاعات ثبت شده به آنها پاسخ داده شود.
 
به گزارش ایسنا، در این سامانه فرد مراجعه کننده بعد از وارد کردن کد ملی و شماره حسابی که یارانه به آن واریز می شده است با چند مرحله مواجه می شود که طی آن اطلاعات معترض در رابطه با مکان جغرافیایی، خودرو، شغل و نوع معاملات و دارایی وی و افراد خانواد‌ه‌ش را دریافت و به وی اعلام می‌کند که بعد از بررسی اعلام، توضیحات لازم اعلام خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار