بحث نمایشگاه ها از مدیریت شهری قبلی مطرح بوده است؛ از این رو دو نمایشگاه بین المللی و شهر آفتاب در میان رقابت میان دولت و شهرداری قرار داشتند؛ از آنجایی که نمایشگاه ها درآمد پایداری برای شهرداری هستند، تعیین تکلیف این امر اهمیت زیادی دارد.
کد خبر: ۵۰۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 07 October 2017
به گزارش تابناک : بحث نمایشگاه ها از مدیریت شهری قبلی مطرح بوده است؛ از این رو دو نمایشگاه بین المللی و شهر  آفتاب در میان رقابت میان دولت و شهرداری قرار داشتند؛ بنابراین با تغییر مدیریت شهری و یکدستی نسبی دولت و شهرداری می توان به آن ها به عنوان درآمد پایدار شهری توجه ویژه ای کرد. بر این اساس خبرنگار به سراغ زهرا نژاد بهرام، عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران رفت.

نژاد بهرام در این خصوص گفت: فکر میکنم باید در وضعیت نمایشگاهی بازنگری داشته باشیم تا بتوان از ظرفیت های آنان استفاده کرد.

وی افزود: ظرفیت بخشی از نمایشگاه ها در اختیار شهرداری است و بخش دیگر در اختیار دیگر نهادها است که باید مدیریت شود.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به چالش های شهر تهران تصریح کرد: تهران همواره با چالش هایی رو به رو است. اول اینکه عدم استفاده متناسب از ظرفیت نمایشگاهی شهر تهران، با توجه به اینکه تهران جمعیت بسیار زیادی دارد و شهری ملی بین المللی و منطقه ای است که می تواند ظرفیت های بسیار زیادی برای توسعه گردشگری تهران فراهم کند، اهمیت دارد.

وی ادامه داد: دوم اینکه تهران با توجه به چالش اصلی تهران که ترافیک است، وجود نمایشگاهی در داخل تهران این چالش را تشدید می کند. سوم اینکه رقابت های غیر منطقی که در ارگان های مختلف وجود دارد که موجب شده ما نتوانیم از این امکانات به بهترین شکل استفاده کنیم. 

نژاد بهرام در پایان گفت: اگر همه این موارد مدیریت شود نمایشگاه های تهران منبع بسیار خوب برای تامین درآمد پایدار است. این امر نیز در کمیسیون برنامه و بودجه در دستور کار قرار خواهد گرفت.





منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار