رمضان دستیاری ؛
معاون توسعه مشارکت های مردمی استان ایلام گفت: از اجرای طرح مهر تحصیلی و با حمایت قرارگاه خاتم الانبیا در هشت شهرستان استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۰۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱ 07 October 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ رمضان دستیاری اظهار کرد:در این طرح  630 بسته حمایتی و تحصیلی به ارزش یک میلیارد و 900 میلیون ریال بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.
 
وی افزود :ارزش هر یک از این سبدهای تحصیلی بیش از سه میلیون ریال است و نیازهای کامل تحصیلی دانش آموزان را به مدت یک سال تأمین می کند.

وی با بیان اینکه اقلام این سبد حمایتی برای دانش آموزان دختر و پسر متفاوت است، گفت: این سبد حمایتی برای دانش آموزان پسر شامل لباس فرم تحصیلی، لباس ورزشی، کیف مدرسه، کفش، جوراب، طناب ورزشی، کیف ورزشی، حوله، مسواک و خمیردندان همچنین بیش از 20 قلم نوشت افزار است.

دستیاری ادامه داد: برای دانش آموزان دختر نیز علاوه بر اقلام ذکر شده یک بسته اقلام مذهبی شامل کیف، سجاده و چادر نماز تهیه و در اختیار آنان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سبدهای حمایتی قرارگاه خاتم الانبیا همزمان در چند استان دیگر نیز توزیع شده، گفت: این سبدهای حمایتی و تحصیلی در مجموع برای بیش از 20 هزار دانش آموز نیازمند کشور تهیه شده اند.

دستیاری با اشاره به فعالیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در زمینه های عمرانی و محرومیت زدایی بدون در نظر گرفتن منفعت های مادی افزود: معمولا در مناطقی که پروژه های عمرانی در آن اجرا می شود خدماتی به محرومان آن منطقه نیز ارائه می شود.
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار