فرماندار هرسین گفت: بیش از ۴۹ میلیارد ریال جهت بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی بخش مرکزی و بیستون شهرستان هرسین توزیع شد.
کد خبر: ۵۰۴۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۳ 08 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از تسنیم،امیر شاه‌آبادی  با تأکید بر تقویت و مناسب‌سازی راهها و خطوط ارتباطی مناطق روستایی اظهار داشت: ایجاد راه در این مناطق به عنوان یکی از مهمترین خدمات زیربنایی محسوب می‌شود. میزان اعتبارات حوزه راه روستایی در امسال نسبت به سال گذشته در شهرستان هرسین افزایش چشمگیری داشته است.

شاه‌آبادی افزود: بر اساس راهبردها و اولویتهای دولت در توسعه و توجه ویژه به مناطق روستایی در سال گذشته بیش از 25 کیلومتر از راههای روستایی شهرستان هرسین با اعتبار 75 میلیارد ریال احداث و بهسازی شدند.

وی گفت: از دیگر پروژه‌های حوزه راه روستایی در دست اقدام در شهرستان هرسین احداث راه روستایی میرمینگه به قلعه گنجوان به طول هفت کیلومتر و با اعتبار 20 میلیارد ریال است که تاکنون بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شاه‌آبادی عنوان کرد: با احداث 11 کیلومتر راه روستایی بابازید به کماسی فاصله دسترسی روستاهای بخش مرکزی به شهر هرسین 25 کیلومتر کاهش خواهد یافت و این امر سبب دسترسی آسان ساکنان این بخش به مرکز شهر هرسین و تسهیل در ارائه خدمات هرچه بهتر به آنان خواهد شد.

وی گفت: مبلغ 49 میلیارد ریال از محل اعتبارات توسعه متوازن منطقه‌ای جهت بهسازی و آسفالت 30 کیلومتر راه روستایی در بخشهای مرکزی و بیستون توزیع شده است.

شاه‌آبادی افزود: این طرحها شامل احداث جاده دسترسی روستای داروند، احداث جاده چشمه کبود به میرمینگه با سه آنتن دسترسی فرعی آن، احداث جاده چشمه کبود به سرخوند و کله‌هو، احداث جاده دسترسی کماسی و مله‌گرز، احداث جاده دسترسی داوودی علیا به تلیاب، احداث جاده دسترسی سرماج به پشت تنگ و احداث جاده دسترسی روستاهای مسیر باغ زینب به چم حیدر است.



منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار