رئیس جهاد کشاورزی قزوین:
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های تدوین شده در زمینه توسعه باغات زیتون، بیش از ۵ هزار هکتار از اراضی قزوین به باغات زیتون تبدیل می‌شود.
کد خبر: ۵۰۷۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹ 21 June 2015
به گزارش تانباک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم، نیازعلی ابراهیمی‌پاک  اظهار داشت: با اجرای طرح‌ها و برنامه‌های تدوین شده در زمینه توسعه باغات زیتون، بیش از 5 هزار هکتار از اراضی قزوین به باغات زیتون تبدیل می‌شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 8 هزار و 800 هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین زیر کشت زیتون است که مدیران و مسئولان جهاد کشاورزی در نظر دارند تا این میزان باغات زیتون را به 14 هزار هکتار برسانند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: توسعه اراضی شیب‌دار به باغات زیتون از جمله مهم‌ترین اقدامات و برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین است که باید امکانات و بسترهای لازم در این زمینه فراهم شود.

ابراهیمی‌پاک با اشاره به اینکه در زمینه تولید و کشت زیتون با متوسط عملکرد جهانی فاصله داریم خاطرنشان کرد: در زمینه تولید و کشت زیتون با متوسط عملکرد جهانی فاصله داریم که این امر باید مورد توجه و تاکید مدیران و مسئولان جهاد کشاورزی قرار بگیرد.

وی افزود: مدیران و مسئولان جهاد کشاورزی باید در زمینه افزایش تولید کشت زیتون اقدامات لازم را انجام دهند تا بدین وسیله در زمینه رونق اقتصادی و اشتغالزایی برای نسل آینده و جوانان استان نقش بسزایی داشته باشند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار