مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان شرقی گفت: پایگاه های این نهاد در سطح استان درماه مبارک شعبان مبادرت به جذب 469 حامی برای ایتام و خانواده های نیازمند کردند.
کد خبر: ۵۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴ 21 June 2015
به گزارش خبرنگار ما ، حسین دشتی با بیان این مطلب افزود: از مجموع حامیان جذب شده، 156 حامی برای 195 یتیم در قالب طرح اکرام، 56حامی برای 85 خانوار در قالب طرح محسنین،32 حامی برای بیمه آتیه 60 نفر از فرزندان ایتام در قالب طرح طاها،52 حامی در طرح شفا و 131 حامی در طرح کوثر بوده است.

وی یادآور شد: مردم نیکوکار استان طی ماه شعبان بیش از 10 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان مساعدت کردند.

دشتی تصریح کرد: طرح اکرام ایتام شامل کمک به ایتام نیازمند و محروم و طرح محسنین هم شامل حمایت مستمر حامیان از خانواده های غیر یتیم می باشد.

دشتی طرح های برکت،کوثر و طاها را از دیگر طرحهای در حال اجرای این نهاد عنوان کرد و گفت: طرح طاها برای بیمه آتیه فرزندان ایتام، طرح کوثر برای تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند و طرح برکت شامل کمک از طریق چهار رقم فیش حقوقی کارمندان و کارگران به محرومان می باشند.

مدیر کل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه 50 طرح توسط این نهاد در حوزه مشارکت های مردمی اجرا می شود اظهار داشت: طرح همیان مولا همزمان با ماه مبارک رمضان به اجرا در می آید و خیرین نیکوکار سبد غذایی و بسته های حمایتی به نیازمندان مساعدت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار