استاندار البرز گفت:ایجاد ۴۵ هزار فرصت شغلی جدید را در دستور کار داریم.
کد خبر: ۵۱۳۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱ 24 October 2017
به گزارش تابناک : محمد علی نجفی در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولیدی استان البرز عصر امروز دوشنبه  در شرکت تحقیقاتی دارویی سیناژن که در شهرک صنعتی سیمین دشت فردیس برگزار شد، اظهار کرد: همه باید برای حمایت از تولید تلاش کنیم تا تولید احیا شود.

نجفی در ادامه افزود: سیناژن افتخار ملی و منطقه ای است که موفق به فتح برندهای جهانی شده است و تولید و تکنولوژی و دانش فنی را در این مجموعه می بینیم.

استاندار البرز با بیان اینکه  لزوم حفظ پیوست زیست محیطی و منابع آبی در طرح های توسعه می باشد،افزود:  پوشش ۱۴۵ هزار بیمار سرطانی با تولیدات این شرکت دارویی افتخار آفرین برای استان است.

وی در ادامه افزود: ایجاد اشتغال و ۵۲۶ میلیون دلار صرفه جویی ارزی ماحصل تلاش های این واحد تولیدی _ دارویی بوده است که قابل تقدیر می باشد.

استاندار البرز اظهار کرد: برنامه ایجاد ۴۵ هزار فرصت شغلی در استان را در دستور کار داریم و باید مدیران شرایطی فراهم کنند که شاهد توسعه استان در تمامی بخش ها باشیم.

وی در ادامه افزود:واردات اقلام داروهای مشابه، رفع موانع تامین منابع آبی از جمله دغدغه های طرح شده در این جلسه بشمار می رفت.





منبع : قدس آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار