دارنده مدال طلای المپیک لندن گفت: قطعا حضور در مسابقات آسیایی هدفم نیست و طبق برنامه برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی آمریکا و کسب سهمیه المپیک تلاش می کنم.
کد خبر: ۵۱۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۷ 23 June 2015
دارنده مدال طلای المپیک لندن گفت: هدف اصلی ام کسب سهمیه ورودی المپیک در مسابقات جهانی آمریکا و نیز ثبت بهترین نتیجه در بازی های المپیک 2016 ریو برزیل است.

به گزارش ایرنا ؛ بهداد سلیمی در حاشیه مراسم ضیافت افطاری مسوولان اجرایی همدان با ملی پوشان وزنه برداری کشور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قطعا حضور در مسابقات آسیایی هدفم نیست و طبق برنامه برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی آمریکا و کسب سهمیه المپیک تلاش می کنم.

وی در خصوص تمرینات تیم ملی وزنه برداری کشور گفت: شرایط اردویی خوبی داریم هر چند از برنامه ها مقداری عقب هستیم اما در مجموع وضعیت خوبی را در تمرینات سپری می کنیم.

سلیمی اضافه کرد: هم اکنون در اردوی تمرینی همدان دوره بدنسازی را سپری می کنم و هنوز برای رکوردزنی زود است و در مراحل بعدی اردوی تیم ملی رکوردهای لازم را خواهم زد.

وی با ابراز رضایت از شرایط فدراسیون وزنه برداری و حضور علی مرادی در راس این فدارسیون گفت: مرادی از تجربه بسیار خوبی در عرصه وزنه برداری حتی در میادین بین المللی برخوردار است و قطعا آینده درخشانی را با مدیریت وی در این ورزش شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی با هدایت حسین توکلی که از تجربه و سابقه درخشان در این ورزش برخوردار است به طور حتم به نتایج لازم در مسابقات جهانی و المپیک خواهد رسید و حضور وی انگیزه ملی پوشان را برای کسب بهترین مدال دوچندان کرده است.

اردوی تیم ملی وزنه برداری کشور هم اکنون به صورت روزانه و در دو نوبت به میزبانی سالن فوتسال پایگاه شهید نوژه همدان در حال انجام است و تا چهارشنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

ملی پوشان وزنه برداری کشورمان از روز پنجشنبه هفته جاری اردویی چند روزه را در قزوین برگزار خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار