نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در خصوص انتخاب شهردار به اعضای شورای شهر پرند اخطار داده ام، گفت: پرند نیاز به شهرداری با تجربه و توانمند دارد.
کد خبر: ۵۱۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 30 October 2017
حجت الاسلام والمسلمین حسن نوروزی، با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در شهر پرند، اظهار داشت: پارک مشاهیر در فاز چهار این شهر ساخته می شود که تقریبا ۳۲ هکتاری است و پارک دیگری در فاز چهار ساخته شده که در حال اتمام  و قابل افتتاح است.

وی افزود: در شهر پرند امسال حوزه علمیه خواهران افتتاح شد، روسای دانشگاه آزاد و پیام نور به دلیل این که دچار بن بست های کاری شده بودند، که به همین دلیل تغییر کردند و روسای جدید بحمدالله به سرعت امور دانشگاه ها را پیش می برند.

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی همچنین از افتتاح قریب الوقوع ادارات ورزش و جوانان و  کمیته امداد در پرند خبر داد و اظهار داشت: پرند، شهری با عمر ۱۵ سال است، اما مراحل توسعه و پیشرفت را به خوبی طی می کند.

وی سپس به انتخاب شهردار پرند اشاره کرد و افزود: اعضا فعلی شورای شهر پرند مبتدی هستند و به جز یک نفر از آن ها، مابقی تجربه شورایی ندارند و در پی افرادی برای تصدی شهرداری پرند رفتند، که قبلا شهردار نبودند و سابقه شهرداری ندارند و در ضمن در شهر های دیگر ساکن هستند، این صحیح نیست، باید شهردار بومی و قدرتمند انتخاب کنند.

نماینده رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی افزود: به اعضا شورای شهر پرند در خصوص انتخاب شهردار اخطار می دهم، شهر پرند یکی از شهرهای عظیم و کهنی است که امیداواریم به زودی  با فتتاح مترو به جمعیت ۷۰۰ هزار نفری برسد، لذا باید شهرداری بیاید که قبلا ۴ یا ۵ دوره تجربه شهرداری داشته باشد، پرند جای آزمون و خطا نیست، البته اعضا شورای شهر منتخب خود مردم هستند، البته بنده در حد توان تلاش خواهم کرد، که شهردار با تجربه و ساکن منطقه پرند را انتخاب کنند.

نوروزی سپس به احداث آرامستان پرند اشاره کرد و گفت: قرار شده است که در قسمت فاز چهار با زمینی که از منابع طبیعی دریافت می کنیم و یا در قسمت جنب معدن منگنز رباط کریم مکان یابی شده و از آن جایی که پیمان کار هم انتخاب شده و به زودی شاهد احداث آرامستان باشیم.

وی در ادامه ساخت پروژه زیرگذر آدران را مورد اشاره قرار داد و افزود: خاکبرداری این زیرگذر انجام شده و ستون و سقف های پل کامل شده و پیش بینی می کنم این پروژه تا ۲ ماه دیگر تکمیل شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار