کارخانه اکریلتاب خليل شهر بهشهر گرفتار حریق شد وپس از اندک زمانی آتش انبار 2500 متر مربعي این کارخانه را در برگرفت و نزديک به 100 آتشنشان آتش را پس از چندین ساعت تلاش مهار کردند.
کد خبر: ۵۱۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ 02 November 2017
از ساعت 4:10 دقیقه بامداد روز پنجشنبه 11 آبان، کارخانه اکریلتاب خلیل‌شهر بهشهر گرفتار حریق شد و پس از اندک زمانی آتش انبار 2500 متر مربعی این کارخانه را در برگرفت.
 
با بالا گرفتن زبانه‌های آتش، نیروهای آتش نشانی و امدادی برای مهار آتش از شهرهای همجوار کارخانه اعم از خلیل‌شهر، بهشهر، گلوگاه، نکا، امیرآباد، کردکوی، بندرگز، رستمکلا، آمل، ساری و گرگان به محل حادثه اعزام شدند. تعداد آتش نشانان حاضر در این عملیات بالغ بر 100 نفربود.
 
متاسفانه در این آتش سوزی ، محصولات تولیدی این کارخانه  که در انبار 2500 متر مربعی این شرکت نگهداری می‌شد، در آتش سوخت.  با توجه به حجم زیاد حریق  آتش نشانان ضمن مهار آتش، موفق شدند از سرایت آتش به انبارهای دیگر این کارخانه  و همچنین پست فشار قوی برق کارخانه جلوگیری کنند، این عملیات  9 ساعت به طول انجامید و ظهر امروز آتش به صورت کامل مهار شد.
 
به گفته‌ احمدی مدیرکل بحران استانداری مازندان، با دستور استاندار و هماهنگی با دستگاهای امدادی از استان گلستان نیز کمک گرفته شد.
 
سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران نیز از مصدوم شدن یکی از عوامل آتش نشانی خبر داد و گفت: مصدوم توسط تیم اورژانس مستقر در محل حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر منتقل شد.
 
فرماندار بهشهر نیز از اطفای کامل  این آتش سوزی خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار بلاغ، امدادگران هم اکنون با لودر و بیل مکانیکی در حال ایجاد سوراخ‌هایی در دیواره‌های اصلی هستند تا راه نفوذ به داخل انبار را ایجاد تا آتش زیر خاکستر را به طور کامل مهار کنند.
 
علت حادثه نیز تا کنون اتصالی کابل‌های برق اعلام و میزان خسارت نیز 20 میلیارد ریال تخمین زده شده است که بخشی از آن بیمه بوده است.
 
شرکت ریسندگی و بافندگی اکریلتاب در سال 1352 تاسیس شد و این شرکت با داشتن ماشین‌های ریسندگی و بافندگی جدید، تولید کننده انواع کاموا و نخ‌های ماشینی می‌باشد.
 
لازم به ذکر است؛ از شب گذشته تاکنون دو فقره آتش‌سوزی در شهرستان بهشهر به وقوع پیوسته است که آتش‌نشانان گلوگاه، بهشهر و نکا بیش از 12 ساعت به صورت مداوم در این عملیات‌ها حضور داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار