رییس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا گفت: آمریکا نمی‌تواند در منطقه نقشه‌های خود را عملی و اجرا کند و در مقابل اقتدار نیروهای مسلح ایران نه تنهای مایه دلگرمی شهروندان خودمان بلکه مایه امید ملت‌های منطقه‌اند.
کد خبر: ۵۱۸۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷ 02 November 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی:حجت‌الاسلام و والمسلمین محمدباقر روحانی فر در آیین افتتاح دو پروژه عمرانی هنگ مرزی شهرستان سردشت با بیان اینکه دین اسلام یک راهبردی اخلاقی، معنوی و اقتصادی است، اظهار داشت: برخی افراد به اشتباه فکر می‌کنند که اگر به اخلاق جامعه رسیدگی شود ممکن است از مسائل اقتصادی و پیشرفت جامعه بازماند اما چنین نیست و اسلام تنها دین و مکتبی است که عهده‌دار مسائل اقتصادی جامعه است و بهتر از مکاتب دیگرمی‌تواند به  آن رسیدگی نماید. 

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا ضمن تقدیر و تشکر از تلاش فرماندهی هنگ مرزی استان و شهرستان برای  ساخت مکان‌های مذهبی و دینی افزود: ساختن مسجد سنگ بنا گذاشتن دین است که در پرتو آن عالم پرثمر و با بهره، اقتصاد آباد و امنیت برقرار خواهد شد.

روحانی فر با اشاره به اینکه 43 پاسگاه مرمت‌شده و همزمان نیز 2 مسجد دیگر در آذربایجان غربی افتتاح می‌شوند، تصریح کرد: از برنامه‌های مهم نیروهای مسلح به ویژه مرزبانی ناجا توجه و انجام مسائل دینی و فرهنگی در راستای ارتقای دینی و معنوی خانواده‌ها و کارکنان نیروهای مسلح هستند.
 
وی با اشاره به نا امید شدن آمریکا از اجرای فعالیت‌ها و نقشه‌های شوم خود در منطقه افزود:  امروز آمریکا نمی‌تواند در منطقه نقشه‌های خود را عملی و اجرا کند و ناامید شده که این شکست آمریکا در منطقه به سبب حضور فعال نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف منطقه‌ای و حضور دلاور مردان نیروهای مسلح است که حضور این نیروهای مسلح توانمند، نقطه امید و اتکا مردم منطقه شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار