رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور چهارمحال و بختیاری گفت: از ساعت 8 صبح امروز به مناسبت راهپیمایی 13 آبان محدودیت‌های ترافیکی در شهرکرد اعمال شده است.
کد خبر: ۵۱۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹ 04 November 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالرسول رئیسی با اشاره به اینکه از ساعت 8 صبح امروز به مناسبت راهپیمایی 13 آبان محدودیت‌های ترافیکی در شهرکرد اعمال شده است، اظهار کرد: محدودیت ترافیکی از میدان انقلاب به سمت میدان 12 محرم و چهارراه بازار اعلام شده است.

وی افزود: از سمت خیابان 12 محرم مسیر، شمال به جنوب از چهارراه فصیحی تا خیابان ولیعصر تا چهارراه سینما و از محدوده میدان فردوسی در خیابان ملت و از ضلع جنوبی از خیابان خواجه نصیر به سمت امامزادگان دو معصوم منع تردد موتورسیکلت و وسایل نقلیه را شاهد هستیم.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: افرادی‌که قصد حرکت در خیابان ملت را دارند می‌توانند از مسیر موازی در بلوار خواجه نصیر تردد نمایند یا از مسیر بلوار شریعتی به سمت مسیرهای مورد نظر حرکت کنند.

رئیسی اضافه کرد: در خیابان سعدی اگر بار ترافیکی مازاد وجود داشت رانندگان می‌توانند از ضلع جنوبی میدان شریعتی تردد کنند.

وی ادامه داد: همشهریانی که قصد حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان را دارند برای کاهش بار ترافیکی و افزایش امنیت از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار